Shopper du mye til barnet?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Shopper dere mye? Klær? Leker? Handler dere helst på nett eller i butikk? Kanskje den kommende babyen har en søster eller bror dere handler til?

Har dere forresten sett alt det fine som finnes på Bluum? Er det noe fra den nettbutikken som kan friste som topp 100 premie kanskje?? Topp 100 juni kommer om to dager, følg med ;)

Shopper litt på nett. Mest klær. Tror ikke vi trenger så mye leker i starten! Og kjøper mest økologisk, og hvis det er for kult/fint til at man ikke kan la være [emoji7]

Har ikke kjøpt noe til den som vokser i magen, men har jo kjøpt inn en del etterhvert til storesøster på 2 år. Synes det er utrolig gøy å kjøpe klær og sånt til hun [emoji85] Kunne nok kjøpt mye mer enn jeg gjør så føler ikke hun har for mye heller sånn sett. [emoji848]

Vi handler mye på nett, men også i butikk. Bor på en liten plass så er ikke allverdens utvalg for å si det sånn [emoji6]

Har ikke shoppet så mye enda, men blir vel snart :) Blir vel shoppet både på nett og i butikker. Av utstyr håper jeg å finne en del brukt :)

Har ikke kjøpt noe enda, men har sett en del på nett hva vi skal kjøpe av utstyr til den lille [emoji4] syns ennå det er litt tidlig å begynne å handle, er bare 10+1.

ikke helt enda men blir nok en del etter jeg er halvveis tenker jeg. vil prøve å lage mye til babyen denne gangen også

Har ikke kjøpt noe enda, men saumfarer Internett etter både utstyr og klær jeg kan tenke meg å kjøpe til barna. Syns det er litt tidlig å shoppe enda, men vil snart kjøpe noe symbolsk siden vi bikker 12 uker i morgen [emoji847]

Vi har foreløpig ikke kjøpt noe utenom et par sokker i uke 5 som var symbolsk. Mamma derimot har handlet endel klær :hilarious:

Vi har en 3 åring.... han får vel alt han peker på[emoji23][emoji85]
Ikke kjøpt noe til den i magen ennå[emoji4]

Back
Topp