Shopper du mye til barnet?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Shopper dere mye? Klær? Leker? Handler dere helst på nett eller i butikk? Kanskje den kommende babyen har en søster eller bror dere handler til?

Har dere forresten sett alt det fine som finnes på Bluum? Er det noe fra den nettbutikken som kan friste som topp 100 premie kanskje?? Topp 100 juni kommer om to dager, følg med ;)

Tør ikke å begynne å handle enda, i tilfelle det går galt. Men det kløør i fingrene [emoji23]

Her blir det en del arving fra storebror, men blir nok også en del nytt:)

Ettersom vi har solgt alt utstyret vi hadde så blir det en del nytt, men det er aaaaaalt for tidlig å tenke på det nå:)

Ikke noe shopping enda. Har kvittet oss med en del fra før,men enda litt utstyr igjen. Har bestemt meg for ikke å gå bananas. Mine 2 barn har alt for mye klær,å det har de egentlig bestandig hatt. Mange klær blir nesten ikke brukt fordi de har så mye,fælt å legge bort når det blir for smått. Har en shoppe gal mamma i tillegg som handler mye,å det er fint det men.

Jeg har kjøpt ett lite sett :Heartred Også strikker jeg. Ellers så blir det arvet mye etter storebror, jeg er nemlig "helt sikker" på at vi får en gutt til :hello2

Som de fleste klør det i fingrene, men skal nok holde ut til uke 12 :) mest fordi det er litt uvirkelig enda, og har en tanke bakerst i hode som sier meg "hva om noe går galt?" :/ men samboern kjøpte faktisk et sett med smekker for noen måneder siden, litt som et hint om at han vil bli pappa, så da har vi det klart i det minste [emoji23]

Har ikke kjøpt noe enn så lenge. Har to barn fra før, så har endel utstyr og klær... :) men må vel ha noe søskenvogn og en seng til etterhvert Bl.a :)

Kommer nok ikke til å handle noe på lenge enda :happy: først skal jeg være sikker på at det går bra, og deretter blir jeg å vente til jeg vet kjønn i det minste.

Jeg vil vente til jeg vet d går bra før jeg handler noe, men blir sikkert å strikke litt før[emoji4]

Vi har kjøpt litt, men nøytralt og bare noen få pysjer og bodyer. Det er så mye man trenger så vi begynte litt smått for å spre utgiftene litt :)
Går det ikke bra nå kommer vi jo til å fortsette å prøve :)

Venter til jeg vet kjønnet, gleder meg <3 Har masse ting fra tidligere også, men hyggelig å finne litt til nettopp dette barnet <3

Back
Topp