Shopper du mye på nettet?

Papillon

Elsker forumet
Jeg er ikke noen stor shopper vanligvis. Kjøper helst gaver til andre, bøker, leker ol. når jeg handler på nettet. Klær til meg selv bestiller jeg aldri, for jeg vil helst prøve ting først. Men når det gjelder ungene....opps.. Det er jo så lett å handle ting som passer til dem. Så i kveld har jeg kjøpt tre kjempefine kjoler til snuppene mine og en vest + slips til gutten. Alt kostet mer enn jeg egentlig hadde tenkt å bruke. Men det var jo så fiiiint.... 

Fler som liker nettshopping? 

Jeg er HEKTA på ebay. Det er seriøst en gudegave! Nå i kveld har jeg fått gjort unna litt av julegaven til bestevenninna mi og til ei venninne. Sånne personlige ting med navn og greier. Nå driver jeg å finner samme type gave til min svigerinne fra min datter.. Koster ikke stort, men gleder VELDIG! 

Ja jeg handler mye på nett, alt fra sminke/hudpleie til verktøy og klær til hele familien...

Syns nettshopping er digg da man ofte får bra tilbud og slipper styret med å fly fra butikk til butikk i julerushet 

Sånn passe, synes jeg1 gang i mnden kanskje, så ikke mye.

Det har blitt en goood del i det siste ja.... Vanligvis gjør jeg det ikke:-)

Det går i rykk og napp. Nå er jeg i en stor nettshoppe-periode. Hekta på ebay og dealer. :)

Handler nesten alt på nett. Når jeg drar på shopping er det for å handle mat for et par uker i slengen :p 

Sjelden jeg går på kjøpesenter igrunn, blir så sliten av det.. Får sånn "besvimer-snart"-følelse av å stå i kø.. Ikke tull, føler jeg blir svimmel og varm og veldig sånn "jeg må ut herfra!!!".. 
Så nettshopping er min venn <3

Ja, handler mye på nett, men stort sett "ordentlige" ting som jeg vet vi kommer til å bruke (fra kjente butikker og merker, følger med på gode tilbud). Synes det er mye elendige ting på eBay selv om jeg er en trofast kunde der inne selv. Myyyyyyyyye fake for å si det sånn!

Knerten07 skrev:
Ja, handler mye på nett, men stort sett "ordentlige" ting som jeg vet vi kommer til å bruke (fra kjente butikker og merker, følger med på gode tilbud). Synes det er mye elendige ting på eBay selv om jeg er en trofast kunde der inne selv. Myyyyyyyyye fake for å si det sånn!

Absolutt! Ville aldri tatt sjansen på å kjøpe en merkeveske f.eks der inne. Aldri..

Handler mye klær på nelly, sminke/hårstæsj på feelunique, og div på ebay! :)

Labambie skrev:
Jeg er HEKTA på ebay. Det er seriøst en gudegave! Nå i kveld har jeg fått gjort unna litt av julegaven til bestevenninna mi og til ei venninne. Sånne personlige ting med navn og greier. Nå driver jeg å finner samme type gave til min svigerinne fra min datter.. Koster ikke stort, men gleder VELDIG! 

kjenner jeg blir veeeldig nysjerrig!  så lure gaver!  har du link?

Har begynt å handle på nett mye mer etter at jeg ble medlem her iallefall! Har ikke helt klart å motstå Ebay og har til gode å være misfornøyd med noe derifra....bortsett fra BV jakka da *kremt*
Blir nok endel julegavehandling der iår!

da ville jeg ikke venta så lenge før jeg bestilte =)  kan ta litt tid før ting kommer frem =)

Kjøper en del på nettet ja, over halvparten av julegavene er handlet på nettet :) Er så greit å bare bestille det man vil ha og få det i postkassa/hente på postkontoret ;) Handler for det meste klær til mini også over nettet, mye bedre utvalg :)

LittleMonkey skrev:
Handler nesten alt på nett. Når jeg drar på shopping er det for å handle mat for et par uker i slengen :p 

Sjelden jeg går på kjøpesenter igrunn, blir så sliten av det.. Får sånn "besvimer-snart"-følelse av å stå i kø.. Ikke tull, føler jeg blir svimmel og varm og veldig sånn "jeg må ut herfra!!!".. 
Så nettshopping er min venn <3

sign :)

Back
Topp