Shoppegalskap

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Det har jeg :eek:

Jeg har kjøpt 2 mammabukser og en kjole for tilsammen 450 kr. Det er bare mammatøyet.

Bukser kan maks koste 400 kr og gensere maks 299.. så jeg er gnien :P

I høst måtte jeg ha nye timberlandsko( samme type som jeg hadde siste 5 årene) og løpesko. Før jul kjøpte jeg ecco kilehælsandaler til sommeren(tilbud) for jeg liker å pynte meg på jobb når jeg ikke skal være aktiv, og bruker en del kjoler og skjørt. Så bruker også minst en gang i uka ei turbukse på jobb, eller treningstights.. Jeg vil ha stormberg sin mammabukse til 800 kr, men kvier meg for å bestille. Vi bor i naturparadis og er på tur hver uke.

Så har jeg kjøpt meg et par vår og sommersko i ordentlig kvalitet på falkanger, åsså hightops til dongribukser på ellos(billig). Favorittballerinaskoene mine var helt utslitte etter 2 år, så de kasta jeg i høst, og har såå lyst på disse:
http://www.ellos.no/esprit-shoes/esprit-ballerina/441358?selArt=607025

Så blir vel anne shortser for små til juli/august :S

O M G, mannen kan for alt i verden ikke se regnestykket for hvor mye jeg bruker på klær og sko :smiley-angelic002

Skal sies at vi har ikke hatt så romslig økonomi før og har da kjøpt bare billigbillig, dermed også mye dårlig kvalitet, så mye er kastet og passet ikke etter det store vekttapet :p

Flere som meg her?? klør i fingrene etter å shoppe, men klarer ikke å handle de siste to tingene jeg vil ha fordi jeg føler at jeg har unnet meg så mye de siste 6 mnd :)

Last edited:
Det beste som finnes vist en har en dårlig dag er og shoppe litt spesielt sko <3 shopp i vei du fortjener det! Du lager jo en baby til mannen :)

Det har jeg :eek:

Jeg har kjøpt 2 mammabukser og en kjole for tilsammen 450 kr. Det er bare mammatøyet.

Bukser kan maks koste 400 kr og gensere maks 299.. så jeg er gnien :p

I høst måtte jeg ha nye timberlandsko( samme type som jeg hadde siste 5 årene) og løpesko. Før jul kjøpte jeg ecco kilehælsandaler til sommeren(tilbud) for jeg liker å pynte meg på jobb når jeg ikke skal være aktiv, og bruker en del kjoler og skjørt. Så bruker også minst en gang i uka ei turbukse på jobb, eller treningstights.. Jeg vil ha stormberg sin mammabukse til 800 kr, men kvier meg for å bestille. Vi bor i naturparadis og er på tur hver uke.

Så har jeg kjøpt meg et par vår og sommersko i ordentlig kvalitet på falkanger, åsså hightops til dongribukser på ellos(billig). Favorittballerinaskoene mine var helt utslitte etter 2 år, så de kasta jeg i høst, og har såå lyst på disse:
http://www.ellos.no/esprit-shoes/esprit-ballerina/441358?selArt=607025

Så blir vel anne shortser for små til juli/august :S

O M G, mannen kan for alt i verden ikke se regnestykket for hvor mye jeg bruker på klær og sko :smiley-angelic002

Skal sies at vi har ikke hatt så romslig økonomi før og har da kjøpt bare billigbillig, dermed også mye dårlig kvalitet, så mye er kastet og passet ikke etter det store vekttapet :p

Flere som meg her?? klør i fingrene etter å shoppe, men klarer ikke å handle de siste to tingene jeg vil ha fordi jeg føler at jeg har unnet meg så mye de siste 6 mnd :)
Kjenne meg veldig godt igjen :P Heilt ny garderobe 3 gonga på et år, e ganske heftig ;)
Men e jo alltid nåke ein har bruk for og lyst på, å så trenge me jo både da eina og da andra + at da e jo så enormt mykje å velga i, da passe jo! :P
No begynne jo shoppegalskapen t miniane i magen i tillegg...

Jeg og lider av shoppinggalskap! Spesielt på ebay :-D kjøpte denne jakken fra england for en uke siden fordi jeg MÅTTE ha den :-P vel og merke veldig billig på ebay da:-PImageUploadedByBV Forum1396642397.945461.jpg

i knooow, sikler på småklær også :P men fant ut at jeg ville vite kjønn først :P så utolmodig som jeg er kjøper vi oss ULtime hvis de ikke sier d på OUL :P Jeg liker å shoppe farger, hadde knallrosa phil and tedsvogn til jentene :P lyselilla bagvogn til minsta :P og masse annet i jentefarger, bare fordi jeg vil ha d sånn :P

Når jeg jobber som jeg gjør må jeg se litt alright ut også:)

har ikke så god erfaring med klesshopping på ebay, kjoler går som regel bra, både til meg og ungene :) kjøpte 3 tubeskjørt i onesize som jeg har brukt noen ganger, men de er så trange nå at d blir bare til finbruk :)

beste kjøpet på ebay er selskapskjolen min, elsker den <3
1146545_10151538165871814_212399850_n.jpg

1079409_10151536830021814_607720256_n.jpg

For en flott kjole! Har alletede watchlista full av ting til lille gull, men prøver å stå i mot til vi vet kjønn :-) er kun fra england jeg har vært fornøyd, men det har noe med str å gjøre så klart:-) kinafolk er så småå :-P

Nydelig kjole!
Shoppe ein del på ebay ja...har ein svart kjole så eg ikkje har fått brukt endå, men den va skikkelig fin og billig :P

Jeg er ikke så glad i å shoppe til meg selv, men shopping til barna.. Ja da tar jeg helt av :p

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har ikke tatt helt av enda, men jeg MÅ nesten snart, for jeg passer så lite nå! Har en, eller til nød to bukser jeg kan bruke på jobb. Hjemme har noen som ikke tåler dagens lys :P

Har såååå lyst!! Men har investert i en mammabukse fra hm. Litt stor å bruke enda.. Klør i fingra etter å kjøpe babytøy, men må font vente til etter 19. Mai (oul) :) men skal shoppe mammaklær etterhvert :)

Sent from my IPhone 5C :)

Back
Topp