shoppeforbud!!

tulla29

Forelsket i forumet
Shit! hihi, fikk beskjed om at nå trenger jeg kanskje ikke handle mer babyklær på en stund! [:D] Det er jo så vanskelig! Går jo forbi butikker med såå søte babyklær i hele tida synes jeg! [8D]
Men i og med at vi skal få låne litt klær, så skjønner jeg jo sånn innerst inne at det kan være lurt å vente litt da, til jeg vet hva vi trenger[8D]

Ja, da hadde jeg å absolutt kjøpt noe skikkelig jentete!! [:D] [:D] Jeg har handlet på name it og hm. Er så innmari mye fint på name it synes jeg, de har så veldig jentete eller guttete klær [:D]
Har egentlig ikke handlet så mye synes jeg, men litt i 50/56 og 62..Så vet jo at vi ikke har nok av ting[8D]

anbefaler dere shoppe gale å ikke kjøpe så mye i str 50[:)] Kjøp heller i str 56, for det går jo ann å brette opp erme, og på sparkebuksene har man bare sokker over..
Første mi var lita, og brukte 50 en stund, mens nr 2 var 50 cm så lang, så str 50 varte ikke så lenge..

Om dere skal tilbake på en til UL, så spør om det ser ut som ungen er stor, har lange bein osv[:)]
Vi fekk beskjed om at Tuva hadde lange bein, så kjøpte bilstol og klær der etter...

bare et lite tips[:)]

Ja, det er mye hyggeligere med et fylt skap da!Det er forresten innmari mye fint i lilla nå også [:)]

Slekter tulla på oss foreldrene så blir hun nok lang ja [:D]

åå...jeg vet..
Sitter å drømmer meg bort i diverse nettsider. Søteste små plagga!!
Er så mange søte sommerkjoler til lille prinsessen at jeg rett og slett ikke greier å bestemme meg, og ender hver gang opp med å bare lukke ned...kanskje like greit [;)]

hihi, jeg å! Har flere ganger fylt opp litt i handlekurven, også lukker jeg den bare tilslutt.. Billig shopping det da [8D]

hehe jeg vet...[;)]
Er litt redd at når jeg først har trykket på send besillingsknappen en gang rakner det helt for meg.... Så greit å holde bremsen inne en stund til.. Som førstegangsfødende har vi nok av større viktigere ting å legge pengene i enn nok en pose med søte blomstrete kjoler.....

Også et lite tips, Man får MASSE klær i gave til den lille når den blir født[8D] Vi klarte ikke bruke alt vi hadde..

Ja, alle sier det kommer mye klær i gave.. hehe, men det er jo sååå koselig å komme hjem med noe nytt for det, som jeg har plukka ut selv! [8D] Vært på kjøpesenteret idag, og har ikke en gang titta på noe! *stolt*[:)]

ORIGINAL: Zera

anbefaler dere shoppe gale å ikke kjøpe så mye i str 50[:)] Kjøp heller i str 56, for det går jo ann å brette opp erme, og på sparkebuksene har man bare sokker over..
Første mi var lita, og brukte 50 en stund, mens nr 2 var 50 cm så lang, så str 50 varte ikke så lenge..

Om dere skal tilbake på en til UL, så spør om det ser ut som ungen er stor, har lange bein osv[:)]
Vi fekk beskjed om at Tuva hadde lange bein, så kjøpte bilstol og klær der etter...

bare et lite tips[:)]

Ja, og noen får aldri brukt klærne i str 50 fordi det er for lite når de blir født[;)] Gjelder kanskje spesielt gutter[8|]

Back
Topp