Shoppe shoppe shoppe!

• Trådstarter Trådstarter Chuma
  • Opprettet Opprettet
C

Chuma

Guest
Vi kjørte jo bil ned til Frankrike og Ungarn denne ferien. Stor bil, en Ford Transit, så vi hadde omtrent ubegrenset med plass til å ta med oss ting hjem. Min mann er halvt fransk/halvt ungarsk, så vi har familie på begge steder og reiser ditt ofte. Men alltid med fly, så da begrenser det seg jo hvor mye vi kan handle. Spesielt i Ungarn er ting veeeldig billig i forhold til her, så denne gangen benyttet vi anledningen til å shoppe til den store gullmedalje!

Holdbare matvarer, drikke (brus/juice/iste og slikt), kosmetikk og hygieneartikler, klær, leker etc. Brukte masse penger nå, men sparer utrolig mye i det lange løp. Så nå er matboden fyllt, William Elias har klær for det neste året (navnemerket klærne hans i går, hadde visst kjøpt bl.a 11 bukser!), jeg har til og med kjøpt mammabukser til meg selv.

Det eneste vi ikke handlet var babyting, siden alt var så usikkert enda. Skulle veldig gjerne visst kjønnet og begynt å shoppe til babyen (hvis det blir jente, blir det gutt har vi alt vi trenger), for prisene er helt vanvittig billig der nede. Blir kanskje så vi må ta en tur til i høst! :-)

Hærlig me shopping Kos dokk masse resten av ferien

Tuppeline skrev:
Hærlig me shopping Kos dokk masse resten av ferien

Du MÅ jo berre ta ein ny tur til høsten, alltids noko du får bruk for sjølv om det skulle bli ein gut til!
Høyres heilt fantastisk ut, trur eg må bli med deg ;o))

´jjjsaagsnmhjkk1'mmb (ein liten helsing fra 2-åringen ;o))

Back
Topp