shoppa!

LilleLavendel

Forumet er livet
da har vi shoppa stol til barnerommet, hvit fin kommode, sprinkelbeskytter og madrass, overmadrass, stelleveske og stol til stua![:)][:)] jeg tror faktisk at jeg ELSKER shopping!!!!!! man blir jo så glad av det.hehe. har dere hatt en fin dag damer?? nytt solen og sånn? har spist to is likegjerne jeg. mmmmm:)

her ble det TO is! det slår alle rekorder[:)][:)]
ja, tror jeg er litt for glad i det. faktisk. hihi. men det får være greit. mannen blar opp![:D]
ikke akkurat ammestol, men den er sånn at den vipper og sånn, så tror den er bra å amme i. kan sitte og vippe litt rytmisk i den så lille frida sovner[:)] gleder meg så grusomt masse til å bli mamma!!
har du vært ute i sola idag a? åååh, guri meg så deilig![:)][:)]

KJØP DEN! hehe. man har lov til alt nå da! har sett den ammestolen, trodde poenget var at den gynga litt og sånn liksom? for det gjør den vi kjøpte også, så den får nesten duge så lenge[:)][:)]
is i ændal høres fantastisk ut. savner østlandet og sørlandet på dager som det her!![:)]

Hørtes jo superflott ut, Lykkeligemeg!!! [:)] (og JA, shopping er moro og gjør meg glad også. Is også, forresten! [:D])

is og shopping er tingen ja!:)
det var det med bilder ja..jeg er ikke verdens aller mest tekniske person av meg, men kanskje jeg får somla meg til å legge ut bilder når ting er litt mer ferdig her:) skal aldri si aldri![:)][:)] vi kjøpte hemnes kommode på ikea, helt hvit kommode. skal ha hvit seng også, malt i Krem på veggene og så har vi tepper og puter og stasj fra Sia-kolleksjonen for barn. synes den er såå søt![:)][:)]rosa og hvit og beige:)

flinke mannen min står og skrur og hamrer så hele leiligheten snart faller sammen her. stakkars naboer:) hihi

shoppe er god medisin meot allt har jeg funnet ut. det hjelper på det meste. jeg har også shoppa. shoppa ny sofa og vaskemaskin ikke så veldig spennende med vaskemaskin men må man så må man.

Der har du fått kjøpt madrass[:)] Så flott!
Fikk aldri rota meg ned på jobb i går, er på tur ned nå, men da dropper jeg det bare[;)]

Shopping er balsam for sjelen[:D]
Bestilte vogn, bilstol, stellematte etc på nettet i går, jeg.... Artig det også, selv om det er litt kjipt å ikke kunne ta på varene med en gang... Men utvalget er litt bedre på nett enn i butikkene her[:)]

ja, jeg så deg ikke på her igår, så var bra du så madrass-tråden her:) vi fant en madrass som passet på reflex babyutstyr her, så da tok vi den! var sånn fibermadrass... tror det er ok? den virka veldig grei i alle fall, og kjøpte en overmadrass også, så da skulle ikke tisset gå gjennom den så fort og enkelt å vaske i maskinen hvis lille skulle ha et uhell:)
da shoppa du ganske bra mye selv igår! hva slags vogn og bilstol og sånn? gøy å shoppe på nettet også. man kan lure seg selv til å tro at man ikke bruker penger.hehe

SOFA faktisk! det er gøy det!!!hva slags??

ORIGINAL: lykkeligemeg

ja, jeg så deg ikke på her igår, så var bra du så madrass-tråden her:) vi fant en madrass som passet på reflex babyutstyr her, så da tok vi den! var sånn fibermadrass... tror det er ok? den virka veldig grei i alle fall, og kjøpte en overmadrass også, så da skulle ikke tisset gå gjennom den så fort og enkelt å vaske i maskinen hvis lille skulle ha et uhell:)
da shoppa du ganske bra mye selv igår! hva slags vogn og bilstol og sånn? gøy å shoppe på nettet også. man kan lure seg selv til å tro at man ikke bruker penger.hehe

Åh, herlig! Flere som tenker som meg...! [:D] Penger er ikke, hvis man ikke kan se dem. Eller noe sånt, hehe.

SOFA faktisk! det er gøy det!!!hva slags??

enig! penger man ikke ser, er penger som ikke brukes[:D]
nå er jeg grusomt nysgjerrig på sofaen merker jeg. sofasofasofaaa!

Back
Topp