Shoppa litt :)

Vil gjerne høre erfaringer med vippestolen, vi vurderer å kjøpe den siden mini sliter med å sove på dagtid. Den ser ganske genial ut!
Hun er bare 2 uker her enda, så den største gleden har hun ikke enda. Men den er helt genial å kunne ligge helt flatt og den vibrerer, noe hun syns er behagelig :) med musikken osv har hun ikke store gleden av enda. Men det kommer :)
 
Jeg har ikke funnet frem ergobabyen min enda, så jeg har ikke fått testet den ut.
Hadde aldri spedbarnsinnlegg til storesøster, for hun var så stor når jeg kjøpte den . Så derfor har vi det heller ikke. Men lillebror har allerede blitt 5,6 kg, 1 måned gammel, så jeg har lurt på om jeg kan bruke den, eller om han er for liten/ung enda. Men må vel kanskje bare teste og se. Han er lang også, så jeg er redd han ikke får god nok nakkestøtte...

Har litt med lengde på bena å gjøre også. Knærne må stikke langt nok ut på siden så barna kan bevege føttene :) Så kan hende han er for kort selv om han veier nok, men det må du bare prøve for å se :)
 

Vedlegg

  • IMG_2448.JPG
    IMG_2448.JPG
    80 KB · Visninger: 24
Back
Topp