shoppa litt i dag

craazymama22

Betatt av forumet
hei hei jenter[:D] i dag har meg og sambo shoppa litt[8D] kjøpte nytt sete og ny vogn[:D] (lucky,du har smitta meg med vogndilla[:@][8D]) også kjøpte vi tøff bukse og genser som han skal ha på seg i bhg til fotografering.. også kjøpte sambo ny cd spiller til bilen... så alt i alt så har vi brukt 6-7000 idag[8|][8D] he he.. moro å shoppe.. også fikk jeg en snerten liten mp3 spiller av sambo[:)] jah..det var min dag i dag[:D]

Hehe så morsomt, shoppe er HERLIG [:D]

Grattis med masse nye ting! Nå er du bitt av basillen, om ett par mnd vil du ha ny vogn igjen, jeg skal kjøpe en til snart
[:D]

heldig du er da!!!!! [:D]
jeg vil også shoppe!!!!!!!!!

ORIGINAL: *MammaMø*

Så vil vi se bilder[:D]

ORIGINAL: ~Lucky~

Hehe så morsomt, shoppe er HERLIG [:D]

Grattis med masse nye ting! Nå er du bitt av basillen, om ett par mnd vil du ha ny vogn igjen, jeg skal kjøpe en til snart
[:D]
tror det får holde med de 3 vi har nå... kanskje til våren igjen[8D]

ORIGINAL: LeneChr

hmm..[8|] bilder blir det litt værre med nå desverre[:)] sete er i bilen til mamma nå... skal prøve å få tatt bilde av vogna i morra[:)]  er den grei[:)]?

glemte å si at frøkna har fått huskestativ også[:D] så nå har ho sandkasse,trampoline.og huskestativ med sklie[:D] ho veit ikke og huskestativet enda da,overraskelse i morra når ho kommer hjem igjen[:)]

[:)]

[:)]

sign[:)]

ORIGINAL: craazymama22

ORIGINAL: LeneChr

hmm..[8|] bilder blir det litt værre med nå desverre[:)] sete er i bilen til mamma nå... skal prøve å få tatt bilde av vogna i morra[:)]  er den grei[:)]?
fader å[:@] glemte å ta bilde i dag[:@][:@][:@] har ikke vært hjemme nesten heller i dag... har vært med mamman min å henta 2 pusunger idag[:D] også laga vi mat sammen her hos oss mens mannfolka gravde ned stativet litt[:)] skal se om jeg får tid i morra lenechr[:)] 

Back
Topp