Shoppa i går

E.R.A.

Gift med forumet
Hohoho. Jeg har shoppa i går. Nei ikke til babyen min, men til meg selv. Kjøpt masse klær. Tømt halve bik bok, de har så mange fine, lange og fargerike mammalignende topper. Vel jeg brukt masse penger og bare på meg selv. Ble så lei av å grave i skapet etter å finne ting som faktisk dekker hele magen. Så begynner det å bli varmt og godt ute og jeg fikk kjempe lyst til å se litt FRISKERE ut. Nå er jeg kjempe fornøyd. Føler meg så mye bedre, rene shoppingterapi.[:D][:D][:D]

Sååååå bra!!!![:D][:D]

grattis med nye klær!!! [8D]
jeg har ryddet i skapet,og der var det masse som var for smått.. [:'(]
så nå har jeg pakket bort alle "småklær" og bestilte meg nye fra h&m!!!
tenkte og titte litt på bik bok å..!! [:D]

Vi er heldig som er inne i en moteperiode med høyt liv og vide topper...da kan vi jo bruke det etter at babyen er kommet...for å ikke snakke om at mammatøyet har et bedre utvalg enn før i tiden....I går shoppet jeg dundyne til sprinkelseng og vogn(på salg), diverse pysjamas/body i 2-4 mndr og ett par vesker til meg da...har dilla på vesker...har vel nærmere 60stk...utrolig hva det gjør med humøret....og avsluttet shoppingrunda med mc donaldsmat[:D]

ÅÅÅÅ jeg også vil ut og shoppe klær som passer, har ganske lite utvalg etterhvert... Men men sånn er det når mannen skifter jobb [&:] da må vi gå en mnd uten lønn.

60 vesker! jeg trodde JEG var ekstrem! hehe. i et bryllup til et vennepar av oss hadde de en sånn "avis" hvor de omtalte alle gjestene, og på meg sto det blant annet: "har flere vesker enn andre har sokker". men da vet jeg at her inne er det noen som er mer ekstreme enn meg! HURRA![:)][:)][:)]
grattis med shoppinga! det gjør underverker, ja! jeg shoppa tre topper/tunikaer igår, og er kjempefornøyd. den ene var vel forresten en kjole. gleder meg til å pynte meg skikkelig! deilig å føle seg fin gravid! har de bukser man kan bruke som gravid på bikbok? jeg har jo problemer med bukser der til vanlig omtrent.haha. så når magen er diiiiger, så kan jeg ikke skjønne at jeg skal finne bukser der! men kaaanskje?

Vet ikke om de har bukser, kjøpt fine busker på "svangerskap" butikken i Oslo, de er skikkelig kule, kostet 700,- og ingen tror at det er mammabukser engang.

Å så bra! Syns du har vært flink jeg!
Du fortjener det[:)]

Back
Topp