Shoppa i dag

kristine80

Elsker forumet
I dag har jeg vært å shoppa babystuff[:D][:D]
 
Kjøpte bilstol med base
seng med madrass , sengekant og himmel
ammepute
 
Og jeg betalte 2600 kr
 
ORIGINAL: Blue_Angel

det ble ikke dyrt for alt det nei..

å da kom jeg på at jeg har glemt å kjøpe ammepute[8D]

 
De har dem på tilbud der nå til 199,- Før prisen er 399 hvis jeg ikke tar helt feil
 
Blir helt svimmel av å tenke på alt jeg må ha jeg. Føler at jeg ikke har kontroll.
 
Det jeg har sånn foreløpig er
 
seng m/madrass
stellebord
bilsete
Litt klær
en haug med kluter
Vogn + dyne til vogna
 
Bare kom med forslag til hva mer jeg trenger
 
ORIGINAL: Blue_Angel

ORIGINAL: kristine80

ORIGINAL: Blue_Angel

det ble ikke dyrt for alt det nei..

å da kom jeg på at jeg har glemt å kjøpe ammepute[8D]


De har dem på tilbud der nå til 199,- Før prisen er 399 hvis jeg ikke tar helt feil


da blir det svinesund til uka[8D]

Eller så har det åpnet en ny butikk i Borg amfi da. Babybest (www.babybest.no)
vet ikke hva pris ammeputene ligger på der altså, var en tur innom på torsdag- men virka ikke som om det var noe særlig billig der
 
grattis med utstyr og billig ble det å ..!  [8D]
 
Så bra at du fikk så mye utstyr til en billig penge. Vi skal snart reise til Svinesund en tur vi også å se på/kjøpe litt babyutstyr.
 
Back
Topp