shoppa i dag...

Bebibooms

Gift med forumet
jeg blir sååå himla lykkelig av d... hehe...[:D] lykke endorfinene løper løpsk... [:D]

*tror jeg er rar*

nei du er ikke rar, jeg er heeeelt lik[;)][8D]  rart det der, hvor oppstemt man blir,særlig når man finner noe som er full klaff og det gjerne er en kjempe 'bargain' haha, helt i ekstase vet du![8D][:D]

Haha, sånn er jeg også! [:D] Shopping gjør meg lykkelig [:)] (helt til man ikke har mer penger igjen da....)

fikk 1000 kr av mamma så jeg kunne kjøpe meg noe fint... [:D] helt overraskende... i dag tidlig... KOSELI... endte jo opp m å kjøpe blandt annet ny lampe til marcus sitt nye rom...skal vi prioriteringene har forandret seg...[8|]

ORIGINAL: Bebibooms

fikk 1000 kr av mamma så jeg kunne kjøpe meg noe fint... [:D] helt overraskende... i dag tidlig... KOSELI... endte jo opp m å kjøpe blandt annet ny lampe til marcus sitt nye rom...skal vi prioriteringene har forandret seg...[8|]

Hahaha - samma som meg - gøyere å handle til barna [8D]

Hehe, sånn er det når man er mamma ja [:D] Jeg var på shopping i dag, skulle kjøpe meg nye kjole. Men endte opp med pysj og nattkjole til jentene....

ble en topp og eit par øredobber til meg selv da.. [:D] og sånn "bad" wall stickers til do døra... [:D] og to driiitsøte bokstaver til rommet til marcus " m o"... og to julegaver... til brødrene til Øyvind... moods og norway slips til begge to... [:D] satser på de blir glade da...[:D] blir lykkelig av å shoppe generelt jeg... tydeligvis ikke bare tilmeg selv... hihi..

Back
Topp