Shit!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Satt her å såg litt på bv.. Nå er vi halvveis i juliklubben snart.. Og da er det bare augustklubben igjen før det er vår tur! [:D] 

Du må'kke si sånt! Er livredd vi ikke får ferdig barnerommet før tulla kommer [:o] Hadde ikke vært så farlig hvis det var bare barnerom, men det er stellerom også, så da er det greit å ha ferdig liksom [;)] Tror vi skal ut å handle inn ledninger, strømfordelere ol. idag. Og da kan vi sette opp plater på veggene i helga. Gleder meg til å kunne male når sambo skal på festival igjen 26.juli...........[8D] Mangler masse i sykehusbagen også enda. HJEEELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja, no er plutseleg sommaren over å då er det ikkje lenge igjen. Er byrja å stressa for å få på plass alt eg...må snart byrje å vaske opp noko klede trur eg. Har siste dag på jobb i morgon så etter det vert det litt lettare å få gjort noko..!

ORIGINAL: Nøste77

Du må'kke si sånt! Er livredd vi ikke får ferdig barnerommet før tulla kommer [:o] Hadde ikke vært så farlig hvis det var bare barnerom, men det er stellerom også, så da er det greit å ha ferdig liksom [;)] Tror vi skal ut å handle inn ledninger, strømfordelere ol. idag. Og da kan vi sette opp plater på veggene i helga. Gleder meg til å kunne male når sambo skal på festival igjen 26.juli...........[8D] Mangler masse i sykehusbagen også enda. HJEEELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kjenner meg igjen her ja... vi skal også ha kombinert soverom, stellerom... å er ikke begynt enda! fordi vi er i ful gang med å pusse opp entréen å må bli ferdig med den først... er redd vi ikke rekker alt [8|]

Back
Topp