Shit!!

Persilla

Gift med forumet
Jeg husker jo ikke hvilken dag det er....wæææ...
Det er jo JEG som skal lage den ukensbilde stemmetråd!!!

Dette har ikke jeg gjort før jeg...noen som vil forklare?? Eller evt lage den for meg???

*huhh..* nå ble jeg helt stressa her jeg...[:o]

Husk at det er på September du skal lage [:D][:D]

ORIGINAL: pewsie

Husk at det er på September du skal lage [:D][:D]

Hahaha....*rødme mer*
Kom jo akkurat på at det ikke var her jeg skulle lage den tråden.....[;)] *gjemmer meg*

ORIGINAL: Cstina20

ORIGINAL: Lille Persille1.gang

Dette har ikke jeg gjort før jeg...noen som vil forklare?? Eller evt lage den for meg???

slapp av[:D] bare høyreklikk og velg copy når du skal legge bildene inn

OH MY GOD!!!!! Jeg veit ikke om jeg tørr å fortelle dette jeg men.....  Jada, gjett en gang hvem som lagra alle bildene i en mappe på dataen og satte inn et og et med imageshack..... Joda det var meg!!!
er det mulig å bli såååååå fjern? jeg kan jo snart ikke skylde på ammetåke engang så lite som jeg ammer....[8|][8|][8|]

ORIGINAL: kathleen

ORIGINAL: Cstina20

ORIGINAL: Lille Persille1.gang

slapp av[:D] bare høyreklikk og velg copy når du skal legge bildene inn

OH MY GOD!!!!! Jeg veit ikke om jeg tørr å fortelle dette jeg men.....  Jada, gjett en gang hvem som lagra alle bildene i en mappe på dataen og satte inn et og et med imageshack..... Joda det var meg!!!
er det mulig å bli såååååå fjern? jeg kan jo snart ikke skylde på ammetåke engang så lite som jeg ammer....[8|][8|][8|]

Hahahaaa....ja jammen er det godt at det ikke er bare meg som roter...

Shaanett...jeg kan vel kanskje ikke skylde på ammetåka når jeg ikke ammer mer???[8|] Hihi.....

Men bare for å være LITT fornøyd med meg selv da.....KLARTE å lage avstemmingen asså....etter NOE knøøøl!!! hehe....

jepp nå føler jeg meg ca så smart...            

ORIGINAL: Shaanett

Jeg sluttet og amme for 2 mnd siden og skyller litt på ammetåka enda[8D]
Kan jo late som at noen av hormonene sitter igjen[:D]

hehe...ja later som det...[;)][;)]

kathleen du er søt!! Hehe...ikke bare deg som er "dum"....vi er nok medlem i den samme klubben [;)]

Men skulle det ikke være noen avstemming her da???[8|]

ok, jeg har sånn shaanett-syke... veldig farlig sa doktoren! sykdommen har sitt opphav i alta og er et virus av den sjeldne sorten. de som blir angrepet får en tendens til å bli litt distre, kan få veldige temperamentfulle utbrudd, hvorpå diverse *SENSURERT* gloser kan komme helt plutselig og du blir veldig rød i kinnene.... hihi....

neida, snuppa, jeg måtte bare spøke litt....[:D]

Back
Topp