Shit!

Skrållan

Forumet er livet
Plutselig har jeg fått en stor gutt!!

Han har jo hatt så langt hår, selv om han nettopp har klipt seg.. så jeg dro frem maskina i dag jeg!

Før:

Etter:

Han ble jo 3 år nesten vettu, og ligner plutselig på sin far istedet for meg!! Jeg angrer litt, det må jeg si altså... det ble mye kortere enn jeg planla! Men det vokser ut heldigvis!

Håret hans vokser så fort, så det er vel en grei lengde allerede til 17.mai tenker jeg [:)] Er kanskje ikke helt været for sommerhår riktig enda, tror jeg skal dra frem vinterlua hans igjen, haha! [:D]

Han synes han er kjempetøff selv i allefall, går og tar på hodet sitt og smiler, hehe.

N blir og veldig voksen når han blir kortere på håret. Også blir han seende så streit og ordentlig ut[:D][:D]

Godt for Tobias med sommersveisen da[:)][:)]

så tøff han ble, skikkelig storgutt nå!!
deilig med sommersveis også!!

ORIGINAL: tutta80

[:)]

Har blitt litt mer vant til håret hans nå, han er jo mammas lille tøffing uansett! [:)][:)][:D]

Fin han ble, deilig med kort sveis til sommeren.
Rart hvordan de plutselig blir så store når håret blir kortere [:)]

Ja, det er litt rart med det at de ser eldre ut når håret bir kortere! [:)] Men han begynner jo å bli stor gutt uavhengig av håret, mammaen må bare innse at hun ikke har noen baby lengre [;)][:)] 

ORIGINAL: tutta80

Gjorde det samme med min i går[:D]

Tusen takk jenter! [:D][:D] Begynner allerede å vokse ut litt på toppen av hodet, ser jeg.. hehe! 

Back
Topp