Shit, tror jeg har rier:///

helene_29

Flørter med forumet
Er 37+3 og har hatt mye kynnere og vondter de siste ukene, men nå kommer det skikkelige tak som gjør magen helt hard, vondt i korsryggen og vondt nedover lårene. Noen som kjenner seg igjen eller er det babyen som lurer meg?
Jeg er selvsagt hjemme alene med 3 barn så håper egentlig ikke det er noe:// Er vel litt tidlig enda og....

Høres ut som rier ja... Hvor ofte kommer dem?
Du får nok skaffe deg barnevakt og ta en tlf til føden!
Men uke 37 går jo helt bra da! Er ikke prematur lenger da og babyen er ferdig. Bare litt fett på kroppen som mangler!

Ingen du kan ringe for å være barnevakt?

Nei, husker da ikke akkurat hvordan det var og har hele tia fått høre at nummer 3 er en luring. Har ikke opplevd fødsel som har begynt med rier før heller. Kjenner meg litt forvirra, hehe, men har barnevakt i bakhånd nå heldigvis:D De er ikke regelmessige hvertfall så jeg får vente litt til å se. Rieteller.no var kjekk:)

Jeg fødte i uke 37 + 2 ikke noe problem i d hele tatt, hjemme etter 3 dager med lillemann :D
Begynte med masse modningsrier her, men plutselig va jeg igang med 4 cm åpning, å fra 4 cm åpning til han va ute tok d 1 t og 55 min, så håper du har kort vei til føden... hehe.. :)

Var min første fødsel, har to ks fra før.. så 3 mann kan være luring, men er bedre å være før enn var!! :DMasse lykke til <3

Oi, det gikk jo veldig fort med deg da, hehe:)Blir spennende å se utover natta ja, men bra å høre at det gikk bra med dere i uke 37+2 :))

I uke 37 er du innenfor terminen, så det er bare å føde :D  Blir det fødsel så må du jo ringe noen ;)

Datteren min er født 37+2, og det var ikke noe problem overhode. Hun var helt ferdig, bare litt liten.. :)
Men hun hadde fett på kroppen, sugde som en proff og pustet som om hun aldri hadde gjort annet!

Det går nok helt fint.. :)

Jeg fødte også i uke 37+ 0  med nr to og tre. Siste  lille (3 mann) tok 1 time og 35 min fra det stqartet til hun var ute:)

oi så spennende da! Du får ha lykke til og oppdater oss etter hvert ;)

oi så spennende da! Du får ha lykke til og oppdater oss etter hvert ;)

Nå er jeg spent på hvordan det går med deg 

Ringte føden og fikk beskjed om å ta 2 paracet og prøve å sove. Selvfølgelig ga det seg i løpet av nattaemoticon Ble både glad og skuffa samtidig egentlig.....Jordmora trøsta med at enkelte gikk med sånne rier litt fram og tilbake i mange dager før det ordentlig satte i gang, så får vente og se bare....Nr 3 er tydligvis en luring ja:(

I 5 døgn ja....skulle jeg bli glad nå emoticon hehe?? Føler hvertfall at det er noe på gang i hvertfall med ting som kommer ut både her og der og vondter støtt. Ironien er vel at jeg kommer til å ende opp med 2 uker på overtid,haha

Det var kjedelig at det ikkje startet i natt :( Satser på natta som kommer da :D
Er så spennende :D Du går holde oss oppdatert om du er i form til det :) Og masse lykke til :)

Back
Topp