SHIT!!! Blod!!

*MammaTonje*

Gift med forumet
Okei, tusen takk for svar alle sammen! Regner med at det ikke er noe farlig![:)] 

hemorider? Drikk masse vann, og spis mye fiber. Du kan oxo få tak i en krem på apoteket.

Hemorider. Veldig vondt. Som nina sier, spis mye fiber og drikk mye vann. Dessuten er et godt råd å vente lengst mulig før du går på do, slik at du ikke sitter lenge og presser før du bæsjer.

Kan du ikke ta ett speil og se?
Hvis det ikke kommer fra baken ville jeg kontaktet føden i og med at doen var full av blod.

Tror ikke det er hemorider heller, tenkte på det, men har ikke noe som ligner ihverfall! Har sett med speil. Men ser ikke noe[8|] Men hadde jeg ikke merket vis det kom fremme fra når jeg tørket meg da?[:o]

ORIGINAL: •Skjønningene•

ring legen da

Ja jeg får ringe når sambo kommer hjem da, selvom jeg ikke vil siden det er tanten til mamma som er på vakt nå!![:o] 

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

ORIGINAL: ~Gravid~Berta~

Tror ikke det er hemorider heller, tenkte på det, men har ikke noe som ligner ihverfall! Har sett med speil. Men ser ikke noe[8|] Men hadde jeg ikke merket vis det kom fremme fra når jeg tørket meg da?[:o]

Putt fingeren oppi dåsa og se om du får blod på fingrene. [;)]

hehe[:-] Gjorde det, men det kom ikke noe!!

Det er nok bare en rift eller hemoroider som de nevner siden du ikke merker noe blod fremme. I tillegg om det er ubehagelig når du går på do så er jo det også et tegn på at blodet kan komme der fra. Men du kan jo være litt obs på det og forebygge ved å spise mye fiber, drikke mye vann osv slik at det ikke blir værre i alle fall, for som nevnt lengre opp så er det veldig vanlig når man er gravid. Hemoroider kan også ligge på "innsiden" så du trenger ikke nødvendigvis å se noe hvis du sjekker med et speil[:)]

Back
Topp