SHIIIIIT!!!!

x1xPastella

Forumet er livet
Jeg har merka at jeg har hatt en del vondt i huden på magen å sånn, men at det skulle ha vokst sånn på en uke.... Det hadde jeg absolutt ikke trodd... Jeg fikk sjokk jeg nå...

34+0                                                                           35+0

ja det kan jeg se[:D]!!!!
tiden fremover vokser man jo helt sinnsykt mye[;)]
det var jo en kjempe fin mage da pastella[:)][;)]

OIIIIIIII!![:D]
Det var en betydelig forskjell ja Pastella!! Fiiiiiiiine magen[:D]

vokst litt ja...men flottte mage:)

Tusen takk!!!

jeg visste vi skulle vokse en del på slutten, MEN jeg må si jeg fikk skikkelig sjokk nå...

ååååå...såå fin [:)] ser godt at den har vokst på en uke ja, hihi....det er jo nå de legger på seg mest....merker det jeg og, at jeg blir større og større...søtt det synes jeg [:)] koooos deg med den fine magen din...

Ser du har vokst ja, men du har jo den superflotte magen!!!

Som jeg sa på MSN:   WOW!!![:D]

En dame jeg snakka med på butikken sa at det var vanlig å regne 250g i uka de siste ukene[8|]
Det betyr at jeg har ca2kg til som skal komme til nå[&:]

Fødselslegen jeg snakka med på fre sa at babyene legger på seg ca 150 g i uka de siste ukene..

Så godt forskjell på den uka ja. Det er helt utrolig.
Nydelig mage du har[:)]

nydelige magen din!!![:)][:)]
Ser godt at den har blitt større ja, kjempe fin!![;)]

jepp vokse godt for tia!!! har en del "vondt" i huden eg også.

aiai, den har eksplodert!!! fin mage [:)]

Så fin mage pastella!!![:)] 
Du har vokst en del ja!! [:D] Tror jammen at jeg må ta et magebilde snart jeg også!! Det er så gøy å sammenligne!![:)]

Se der ja ! Tenk den store forskjellen i løpet av bare en uke [8D]

ORIGINAL: Pastella

Jeg har merka at jeg har hatt en del vondt i huden på magen å sånn, men at det skulle ha vokst sånn på en uke.... Det hadde jeg absolutt ikke trodd... Jeg fikk sjokk jeg nå...

34+0                                                                           35+0

Jeg også!! Skikkelig vondt i huden frampå magen til tider...
Jeg hadde piercing i navlen for mange år siden, og har et arr over navlen, og det kjennes ut som om det er det som strekker seg...

helt tydelig at det er en liten en som koser seg og har det godt inni magen din Pastella [;)]

Oj, det var stor forandring ja [:)] Kjempefin mage Pastella, fin fasong!!

Back
Topp