Shave is i sandnes??

Anede

Elsker forumet
Noen som vet hvor de selger det? Jeg vet kun om 1 plass på kvadrat og der er de så sure og har så dårlig service at jeg helst ikke vil kjøpe der... men må jo ha shave is..[&o] har fått helt dilla på det!

ORIGINAL: maritk

sorry... vet kun om bakeriet på kvadrat... men er ikke den elendige servicen verdt å holde ut med 2 minutter, og så gnafse i seg deilig is etterpå?!?!? ;)

Jo det er jo det jeg har gjort til nå..  bare funnet meg i det for å få shave isen min..men jeg klikker snart på de folka!!! I dag klarte jeg ikke å holde meg, bare måtte kjefte på de!!! er hissig nok fra før av, men legg til høygravid, hormonell på overtid uten søvn så kan du tenke deg hvor vanskelig det er å ikke kjefte..[:D]
Hvis jeg ikke finner noen andre plasser så fortsetter jeg å kjøpe der jeg.. MÅ ha shave is!!!!!!!!

Det er sååå godt. Her i Bergen har de i alle fall hatt det på Åsane Senter, tror jeg. Det er skikkelig digg.

Du får jo kjøpt sånn shave ice/slush maskin.. Hadde det til ungen.. Tror vi kjøpte den på expert jeg[8|]

ORIGINAL: Anede

Noen som vet hvor de selger det? Jeg vet kun om 1 plass på kvadrat og der er de så sure og har så dårlig service at jeg helst ikke vil kjøpe der... men må jo ha shave is..[&o] har fått helt dilla på det!

Da jeg gikk på Gand, kjøpte vi shave is på bakeriet i sentrum, A.J eller hva det er!? Men kanskje det bare er en sånn sommerting!?[8|]

He he.. ja det var fryktelig godt å få ut litt sinne... Blir jo såå frustrert av å gå her!
Hadde nok blitt sint gravid eller ei, men nå er det skikkelig ille! [:D]

Angelica: Hvor mye koster en sånnmaskin da? Og hvor får en kjøpt de smakene da???
ÅÅÅÅ, tenk det: å ha en egen shave is maskin og spise shave is hele dagen... nam nam nam... sikler nesten her jeg sitter![8D] 

Er ikke sikker på hvor du kjøper smakene. Jeg kjøpte saften der jeg jobbet før som selgte shave ice.. Tror ikke den var så dyr, kanskje 300-400kr..

ORIGINAL: Hot*Mama

Da jeg gikk på Gand, kjøpte vi shave is på bakeriet i sentrum, A.J eller hva det er!? Men kanskje det bare er en sånn sommerting!?[8|]

Hvor ligger det da?

Hvor ligger det da?

Midt i gågadå..[:D]

De har lagt ned for ei god stund si....desverre..[&o]

Når det første er snakk om shave ice.. jeg jobba i en kiosk som solgte det for noen år siden og en vakker dag kom det en liten gutt for å kjøpe is. Jeg spurte hvilke smaker han ville ha og han svarte MONGO og appelsin- man skal jo ikke le av kuindene,men da klarte jeg ikke å holde meg gitt [:D][:D] 

ORIGINAL: lisa79

Når det første er snakk om shave ice.. jeg jobba i en kiosk som solgte det for noen år siden og en vakker dag kom det en liten gutt for å kjøpe is. Jeg spurte hvilke smaker han ville ha og han svarte MONGO og appelsin- man skal jo ikke le av kuindene,men da klarte jeg ikke å holde meg gitt [:D][:D] 

Hehe, da hadde jeg også ledd høgt! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: lisa79

Hihi..da hadde jeg også flirt litt[:D][:D]

Vet av kun de på Kvadrat jeg oxo..[8|] Men hva om du kjøper deg en sånn Shave is maskin som du kan bruke hjemme?? Jeg har en..[:)] Kjøpte den på lefdal til 300,- Funker den aza,men nå må ikke jeg ha d hver dag da..[8D]

Jaa,den er d..[:)] Helt grei den altså.. d finns sikkert noen som er mer avansert også??

men hvor får jeg kjøpt smakene da??

Back
Topp