Sharm el sheik - Gravid og med 2åring? Ville du?

Frk.Cupcake skrev:
Kommer veldig an på toåringen og formen din syns jeg. Jeg hadde aldri orka å reise med min som straks er to, han er turbo hele dagen og har begynt å trasse endel. Jeg er også veldig dårlig når jeg er gravid, så det hadde ikke vært aktuelt uansett her. Men om du føler deg i form til det og du tror det går fint med jenta di, så hvorfor ikke?

Mini er i storform. Jeg tar meg jo av henne alene hele tiden ellers, i tillegg til hunden, så jeg regner nok med at det hadde gått fint. Har ikke så mye vondter annet enn litt knirk i bekkenet/symfysen hvis jeg gjør litt for mye i løpet av en dag. Nå er jo ikke dette aktuelt, men mer en sånn "tenk hvis" greie ;) 

Hadde reist !
Hvorfor ikke ?
Bare pass på at kjøtt og egg er gjennomkokt/stekt..
Og at melk er pasteruisert:)

Er så sliten av alle de uvitende "bedreviterene" i Norge !
Ingen har vært i det "farlige" utlandet som gravide selv en gang, så hvordan kan man være negative til dette?

Har selv oppholdt meg i både Libya og Tunisia under 2 graviditeter... Var fin i formen :)
Fin tid å reise på da, da det ikke er for varmt..
Håper det var sant da !
Fly kan du gjøre inntil ca 36 uker, noen flyselskap har tom 38 uker. Så lenge du har erklæring fra legen :)

Husk håndsprit, det er et must !

Ja, det hadde jeg gjort glatt! Åh, så deilig!

nesten alle jeg kjenner som har vært der har fått matforgiftning. Flere har tilogmed blitt innlagt, så ville aldri dratt dit med små barn og ville aldri dratt dit som gravid

Lett!!

Jeg var i Spania da jeg var 32 uker på vei med junior.

Storkoste meg, satt i skyggen hele ferien og ble vartet opp av gubben.

Det eneste jeg stusset på var All Inclusive-delen. Det innebærer nok at de fleste måltidene er fra buffet, og det hadde jeg nok vært litt forsiktig med.

3xS skrev:
nesten alle jeg kjenner som har vært der har fått matforgiftning. Flere har tilogmed blitt innlagt, så ville aldri dratt dit med små barn og ville aldri dratt dit som gravid

2 av 4 fikk litt magetrøbbel når vi var det, men det var etter å ha spist hos McDonalds :P

nei nei nei absolutt nei. Sharm el sheik er det verste stedet jeg noensinne har vært. Bare sand og søppel der. + at hele gjengen ble syke. ( jeg var gravid)

Jeg ville ikke reist dit, men et annet sted :) Jeg snakka litt med jordmor om det for litt siden , da vi har planer om en sydentur. Ho frarådet Egypt og Tyrkia siden det var så mange som blei dårlige der nede. Å få diare som gravid var ikke bra

Med all inclusive kunne jeg vurdert å reise tilbake til Sharm el Sheikh, ellers hadde jeg aldri reist. Makan til bedriten plass skal du  lete lenge etter. ^^

Back
Topp