Shape up-appen!

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Noen som bruker den? Den er kjekk nå som jeg går på Grete R, så slipper jeg inn på dataen for å registrere mat og trening. Men den j....appen som alle skryter sånn av er jo ubrukelig! Når jeg søker etter matvarer så får jeg ingen resultater opp. Feks Lofoten fiskesaus er vel et relativt alminnelig produkt men den kommer ikke opp. Nå er jeg så forbanna på den appen, for har jo valgt å abnonerr for å få litt ekstra utbytte....Gjør jeg noe feil??

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Kan desverre ikke hjelpe, for har aldri hørt om den appen engang...:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Hmm, jeg bruker den daglig, men har ikke hatt noe slike problemer egentli:o

Jeg også bruker den daglig. Bare billig versjon, så litt mer jobb er det..
Du vet at du kan scanne produktet og da får du opp riktig?

Sent from my iPad using BV Forum

Har ikke hørt om den før og skjønner jo at jeg burde være litt glad for det nå :confused:

Elsker BV forum

Jeg får bare opp det jeg scanner, men ikke det jeg selv søker på. Har søkt på brød, egg, paprika osv. Kan være en feil der nå.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg også bruker den daglig. Bare billig versjon, så litt mer jobb er det..
Du vet at du kan scanne produktet og da får du opp riktig?

Sent from my iPad using BV Forum
Ja, ver det med scanningen;) Men når jeg har plantet rompa godt ned i sofaen og skal føre inn dagens matinntak så gidder jeg ikke å fly inn og ut av kjøleskapet:P Hehe (luksusproblem ja, jeg vet) Mulig det er noe feil der nå, får prøve igjen i morgen da...Hvis ikke ønsker jeg å klage, og avbryte abb...

Ja, ver det med scanningen;) Men når jeg har plantet rompa godt ned i sofaen og skal føre inn dagens matinntak så gidder jeg ikke å fly inn og ut av kjøleskapet:P Hehe (luksusproblem ja, jeg vet) Mulig det er noe feil der nå, får prøve igjen i morgen da...Hvis ikke ønsker jeg å klage, og avbryte abb...

Det forstår jeg. Det må jeg gjøre, siden jeg har billig versjonen.
Ja, det burde du da. :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp