Shampooo...;)

taita81

3 barns mor ♡
 Jahh..dagens sp..[:)][:)][:)] hvilken shampo bruker du da,har du et godt merke,er du fornøyd?

Har faktisk begynt å bruke Sunniva sin jeg,Neutral sin baby shampo..funker veldig bra den [:D]

Men hvordan vet man forskjell på flass og tørr hodebunn egentlig [8|]

For øyeblikket bruker jeg volumshampoo fra redken - og er ganske så fornøyd! [:)]
varierer litt hvilken jeg bruker, men kjøper alltid med frisøren. Dyrere, men synes de varer myye lengre, og de funker bedre for håret mitt.

Herman bruker ikke shampoo, har nesten ikke hår, hehe.

Ang flass og tørr hodebunn, så har jeg ca null peiling [8|]

Jeg bruker Redken Smooth Down. Veldig fornøyd med den[:D]

Emil bruker shampoo fra Babyline, Mild og fin[:)]

På mitt hår varrierer det litt, bare den er mild. Shampo og balsam.

Lillan har brukt shampo hele tiden[:D] ble så ekkelt når hun badet (babyoljan).  Først babyline shampo, fin men kanskje litt vanskelig å gni inn i håret... (?) byttet til Liberos shampo, den er jeg fornøyd med, litt masse lukt synes jeg.

Har i litt leave in balsam i håret hennes også, dr. greves. Blir så flokete og sprøtt ellers

Jeg bruker Gliss Asia Straight.... av den enkle grunn at jeg IKKE bruker mye penger på håret mitt (henger i fra den tiden jeg levde på svært lite), men samtidig IKKE vil ha mer volum  

(Den var på salg, 1/2 pris)

Jeg bruker en fra Aussie Hair, Moisturizer eller noe slikt. Lukter nydelig og er UTRULIG drøy i bruk. Kjøpte en flaske i JULI i fjor, og den var først tom i februar. Kjøpes for rundt 100-lappen per flaske på Cubus eller Vita.

Så jeg anbefaler virkelig shampoo som koster litt der og da, for i lengden så er det jo billigere. [;)] Og håret har det mye mye bedre med kvalitetsshampoo.

(Ja, jeg er stor fan av LaBambie inne på generellforumet, hun er frisør og kan alt om hår, og deler gjerne sin kunnskap)

Flass er sopp i hodebunnen, du kan få stårkaker og mister store hudflak, hodebunnen er ofte fet, men kan å være tørr...

Tørr hodebunn sees ved at d drysser lett fra hodebunnen, små hudflak som ofte ender på skuldrene..

Mot Tørr hodebunn anbefaler jeg SP sensitiv sjampoo

Mot Flass anbefaler jeg KMS anti-dandruff som inneholder sink og er super for de som har psoriasis ( er også anbefalt av hudlege ved st.olavs hospital)

eller så finnes d mange gode frisør produkter...d bare kommer ann på hvor mye du vil betale;-)

Eeeelsker frisørshampo, men nå for tiden går det i den billigeste shampooen jeg finner i butikken.. Kjenner håret er rett og slett stygt og slitt nå, men shampoo blir nok kraftig nedprioritert for tiden..

Blir jo til at det er nytt merke hver gang etter hvilket som er billigest, det som står i dusjen nå er GLOW shampoo og asia straight balsam. Men synes de var helt grusom for håret mitt. Skikelig fett og ekkelt..

ORIGINAL: MorStine

Sånn forresten..Hvilke shampooer føler dere at er "best of the worst"? [:)]

Før jeg begynte å sverge til frisørshampoo, brukte jeg Herbal Essences (den rosa). Syntes den var helt grei. Vet ikke helt hvordan den er prismessig da, men...

Jrg bruker penetrait serien fra Sebastian og hårkur fra Kerastase, funker bra på mitt hår :-)

Ikke alle som har flak på skuldrene har flass altså!

Jeg har psoriasis i hodebunnen, og hvis jeg klør på dette lager det flasslignende nedfall ..

Jeg bruker Redken Fresh Curls shampoo og balsam + en slags hårkur fra Redken. [:)] Veldig fornøyd! Ønsker meg dog en shampoo som er enda bedre mot krusete hår.. Denne skulle være bra (noe den er) men ikke heeeelt på topp [8D]

ORIGINAL: Melamin og to små

ORIGINAL: Aravis™

Jeg bruker Redken Fresh Curls shampoo og balsam + en slags hårkur fra Redken. [:)] Veldig fornøyd! Ønsker meg dog en shampoo som er enda bedre mot krusete hår.. Denne skulle være bra (noe den er) men ikke heeeelt på topp [8D]

Prøv smooth down shampoo + conditionor - eventuelt smooth down Heat Glide før du føner/retter ut :)

Fra Redken? Er den bra? [:D]

Bruker SP sin shampoo (balancing et eller annet mot tørr hodebunn), og noen ganger neutral sin (etter babysvømming)...

Men bruker også bedhead Dumb blond [8D]

Back
Topp