shampoo til menn

2x 24November

Forumet er livet
VIP
hva skalg shampoo bruker deres menn?
Sambo bruker frukties og den funker jo helt fint, men det er ikke alle plasser de har den, så da kjøper han alltid dobbeldusj[:'(][:'(] og jeg klikker snakrt. takler ikke den lukta[:'(] Da jeg gikk med Linus begynte jeg å spy hver gang han dusja. Denne gang er det ikek riktig så ille , men jeg klarer ikke sove i samme seng som han og det svir i nese og hals og hele rommet og badet stinker. jeg takler virkelig ikke den lukta.

Selv bruker jeg bare frisørshampoo. Mamma er frisør og jeg får det jeg trenger av henne. Men sambo vil ikke bruke de. Han er halvt fillipinsk så han har et tykt stritt hår som står alle veier[8D] han sier at eneste shampooen som får håret til å ligge rett er frukties.

trenger tips her[:)]

Redken for Men! [:)] De lukter litt, men ikke stramt som f.eks dobbeldusj...

At håret LIGGER med fructis sier faktisk innmari mye. Fysjom!

Å gud, måtte dobbeldusjen brenne.. 

ORIGINAL: Labambie

hmm.. sambo ville ALDRI betalt så masse for en shampoo, og mamma har ikke Redken. Er redken en egen leverandør eller er det er merke fra f.eks wella/loreal osv?

ORIGINAL: SistemannIMagen

ORIGINAL: Labambie

hmm.. sambo ville ALDRI betalt så masse for en shampoo, og mamma har ikke Redken. Er redken en egen leverandør eller er det er merke fra f.eks wella/loreal osv?

Redken eies av Loreal Norge, men har egne selgere osv. [:D] Bestill fra nett da vel, blir ikke så dyrt. Og om mannen din bruker den korrekt, vil det lønne seg på sikt.

Samboer bruker bare samme shampo som jeg har kjøpt. Eller bare såpe [8D][:)]

Han har nesten ikke hår(barberer hodet) men han bruker SP, system proffesionalle for men, også noen dråper i hodet for tørr hodebunn etterpå fra samme merket.

ORIGINAL: Tjukkaaa

Du får faktisk redken billig her inorge... og over alt føles det som også[8|]

men hva er billig? trur ikke sambo ville brukt mer enn 30kr på shampoo[:-][X(]
kanskje jeg må ta meg av shoppingen[:D]

ORIGINAL: SistemannIMagen

ORIGINAL: Tjukkaaa

Du får faktisk redken billig her inorge... og over alt føles det som også[8|]

men hva er billig? trur ikke sambo ville brukt mer enn 30kr på shampoo[:-][X(]
kanskje jeg må ta meg av shoppingen[:D]

Legge ved i burdags-/jule-/farsdaggaven? Er han som mange andre menn så bruker han det nok- bare det er tilgjengelig [:D]

Back
Topp