shampoo når du ammer

Poten

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
hei

Jeg ville bare opplyse alle om at det er veldig lurt å bruke håravfallsshampo når man ammer. Mange mister enorme mengder med hår da, og denne shampoen vil redusere store deler av det. Absolutt til å anbefale om du vil ha godt med hår på hodet

Da ville jeg brukt Kerastase eller Redken sin <3 og begynt med en gang babyen er født (helst før også)

Jeg har så tykt hår at selv om jeg mister mye så vises det ikke[:D]

Mistet mye sist gang, men merket det ikke spesielt godt, utenom at det var hår overalt[;)][8D]

ORIGINAL: mokkenikke88

Hvordan hjelper shampooen når det er pga hormoner du mister hår?

Jeg er fullt klar over at det er hormoner som styrer dette. Det vil ikke hjelpe 100%, men det kan være med på å redusere det (hjelper ikke på alle som sagt). Noen forteller at det har hjulpet de masse, andre ikke.

hehe - dette vil jeg kalle en stor myte jeg da...

Jeg mister INGENTING hår i svangerskapet, og jeg vet at når ungen er ca 3 mnd så mister man det håret man skulle mista når man var gravid. Ler av frisørene når de sier man må kjøpe den og den sjampoen. Det er jo logisk - man kan ikke lime på håret igjen med en sjampo!

men man kan sikkert ta noen vitaminer som kanskje kan hjelpe, innenfra... men den sjampoen kan de få beholde! hehe!

Brukte sånn shampo sist, og mistet ikke så mye hår, men vet jo ikke om det var shampoens fortjeneste.
Men jeg MÅ bare rette opp en ting-man mister ikke hår fordi man ammer, man mister hår fordi man har vært gravid og man ikke mistet noe da.

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Jeg har så tykt hår at selv om jeg mister mye så vises det ikke[:D]

Mistet mye sist gang, men merket det ikke spesielt godt, utenom at det var hår overalt[;)][8D]

Samme her!

det at man ikke mister hår når man er gravid synes jeg bare er tull.. Jeg røyter jo som ei bikkje i felling! Men det er jo greit...! Bare jeg har litt hår igjen til 17mai.. Kan ha ei litte spenne i en krøll eller no..! [:)]

ORIGINAL: WishMeLuck

det at man ikke mister hår når man er gravid synes jeg bare er tull.. Jeg røyter jo som ei bikkje i felling! Men det er jo greit...! Bare jeg har litt hår igjen til 17mai.. Kan ha ei litte spenne i en krøll eller no..! [:)]

Enig med deg på den![8D]

min frisør anbefalte b-vitamin - ikke for å beholde håret, men for at det nye håret som kommer ut etter at du har mistet mye, får bedre kvalitet.

Jeg mistet MASSE hår etter ganske mange mnd. Trodde jeg skulle komme meg unna det, men neida...

Noen mister hår under svangerskapet, andre mister ingenting osv. Er så forskjellig fra person til person[;)]

ORIGINAL: maltesers

ORIGINAL: WishMeLuck

Enig med deg på den![8D]

Var derfor jeg skrev Jeg ikke mister noe, gjorde ikke det sist heller - ikke et hårstrå! og vanligvis mister jeg det normale, som er ca 100 hårstrå til dagen. sist gang mista jeg SJUKT mye  3 mnd etter fødsel og en stund fremover. det var sånn at sluken i dusjen ble tett! men jeg har au masse å ta av, så merka det ikke. håret vokste normalt ut igjen også, så ikke rart ut.

Jeg brukte kerastase sin sist gang, men håret ramlet av fordet...så de produktene tror jeg ikke hjelper stort[;)] Men skader hvertfall ikke håret da, så er jo bare å bruke det, shampoo må man jo ha uansett[:D]

Back
Topp