shampoo- ekte eller hva??

• Trådstarter Trådstarter ¤Sunshine¤
  • Opprettet Opprettet
¤

¤Sunshine¤

Guest
kjøpt redken shampo to ganger nå ila en mnd.  fra strawberrynet og lookfantastic.

men flaskene og innholdet er jo helt ulikt??

er shampoen bare billig kopier av redken?

tatt bilde ,men får ikke lagt inn her.  filen er for stor vistnok..

ohh  klarte det...

den lyse er fra lookfantastic  og er mye hvitere i både flaske og shampo-
den mørkeblå er starwb. sin og er mer gjennomsiktig i shampoen, liksom mer flytende.

er jo myyyye billigere enn å kjøpe hos frisør, så er det bare kopier?

har ikke peiling på sånt jeg da, men ville jo tro at en av dem var fake, og søker man den opp på google bilesøk så kommer det nesten bare bilder av den til høyre opp så da ville jeg tro at det var den ekte :P

Kan jo være den ene flasken er en gammel modell? Her er iallefall bildet av samme flasken fra den norske nettsiden til Redken.
Ellers vet jeg at flasker kan se ulike ut avhengig av hvilke land de blir produsert i. Kjøpte en Kerastase kur sist jeg var i London, lignet ikke på den jeg hadde hjemme som var kjøpt hos frisøren min her, men var samme type hårkur liksom.
Kanskje du kan ta de med til en frisør og spørre de? Hehe.

Jeg har lurt på det samme (bare fra feelunique), men jeg VET de selger ekte produkter fra enkelte merker (f.eks GHD), så jeg velger å tro at også shampoen jeg kjøper der er ekte. I mitt tilfelle joico.

ja, men selve shampooen var annerledes konsistens på.  den lyse flasken sin shampo var helt hvit. mens den andre var bare litt hvit.

tenkte ikke på å google bilde fra norske sider nei.

står jo at det e noe nytt med shampoen på den ene da, så kan jo henne redken har endret litt.

Tror nok begge er ekte, men vet at strawberrynet har eldre produkter:-)

Er nok bare ny og gammel flaske :)

Det står jo "new" på den ene, vil tro det er svaret ditt! ;)

Den lyse er den nye.. De har forbedret den.. 

Eg har bestilt nåken ganger fra www.blivakker.no, og der er det masse fake, fake, fake.

Så er ikkje alle billigsider som er bra.
Har kjøpt shampoer som eg tidligere har handlet i salong, og når eg bestiller det fra nett, så er det et heilt anna produkt eg får. Det gjeder spesielt Tigi Bedhead produkter.

Men Lookfantastic har eg bra erfaring med.

da slutter jeg å handle fra strawberrynet, hvis de pleier å ha gamle produkter.

er jo bare 2-3 ukers forskjell på bestillingene mine.

(men jeg bestilte pakke med shampo og balsam nå.og to dsager senere hårkur.  nå kom pakke med shampo og hårkur..håper balsamen kommer i en egen forpakning da.)  ;)

Jeg har aldri vært misfornøyd med strawberrynet...

Tanketrollet skrev:

ikke jeg heller..  men har bare handlet der 2 ganger da.  ;)

men er litt kjedelig å betale for gamle produkter.

¤Sunshine¤ skrev:

Tanketrollet skrev:

ikke jeg heller..  men har bare handlet der 2 ganger da.  ;)

men er litt kjedelig å betale for gamle produkter.

De er jo ikke gamlegamle da, som i at de ikke funker, de har bare gammel innpakning. Men, man gjør jo som man vil :)

Den mørkeblåe er gammelt design, den lyse er nytt design (og innehold). Vi solgte nettopp ut den "gamle" til 2 for 1 der jeg jobber.

Når det gjelder om produktene fra nett er ekte eller ei så kan man aldri være helt sikker desverre. KMS-selgeren vi har i salongen sa de med jevne mellomrom bestilte fra forskjellige nettsider for å sjekke. Da sjekket de batchnummeret og fant som regel ut at mye av det var fake, det meste er gammelt og noe er imponert fra andre land. Men som regel var det veldig gammelt det de fikk sa hun. Om dette stemmer eller ei, det vet jeg ikke...

takk for svar.

ble litt overasket da jeg fikk tilsendt den fra straberrynet (mørkeblå flaske)  helt fra kina.
men kanskje alle shampoene er derfra.ikke vet jeg :)

Back
Topp