Shampo og balsam

Frisører er ikke bare selgere, men de har også yrkersstolthet så de anbefaler ikke produkter de mener selv er dårlige. De vil jo selvfølgelig anbefale produkter de har i salongen sin, det er de produktene de jobber med.
Når de gang på gang anbefaler produkter som gjør håret mitt helt umulig (forskjellige frisører i forskjellige frisørsalonger). Så jo, da vil jeg påstå de prakker på folk ting bare for å få solgt det. Det er ikke yrkesstolthet når frisørsalonger er sponset av diverse merker som de prakker på folk selv om det ikke er bra for håret.
 
Define funker bra for meg
 
Kerastase Bain Divalent shampo og Kerastase nutrive et eller annet.
 
Bruker redken extreme nå. Tenker å bytte til Sebastian nå når denne er tom, evt kerastase, tilpasset bleket hår.
 
Fult mulig jeg har fryktelig sært hår, men har prøvd frisør-shampo og balsam flere ganger og l\flere merker og aldri vært fornøyd.
Her går det i Define :p
 
Kjøper det som er på tilbud på obs :D
 
Bruker Redken All Soft, sjampo og balsam. Kjøper hos blivakker.no. Har langt (og mye) hår med mye fall. Har tørt hår, så denne sjampoen og balsamen passer mitt hår godt.
 
Fult mulig jeg har fryktelig sært hår, men har prøvd frisør-shampo og balsam flere ganger og l\flere merker og aldri vært fornøyd.
Her går det i Define :p
Du er ikke alene! Jeg har prøvd diverse frisørshampoer opp gjennom årene og har aldri blitt anbefalt en jeg har kjøpt mer enn en gang :p Derav letingen!
 
Bruker frisørshampoo og den er ok. Liker bedre shampooer fra Bodyshop. Balsam fra Anglamark.
 
Jeg er fornøyd med define med blå etikett. Har i tillegg en hårkur fra Sebastian Hydre som jeg bruker istedenfor balsam 1-2 ganger i uka. Jeg plagdes mye med at håret ble fullt av floker, men det har blitt mye bedre etter at jeg begynte å bruke ordentlig hårkur!
 
Back
Topp