Shampo-hjelp

_Nanne_

Forumet er livet
VIP
Nå har jeg endelig fått tømt en stoor flaske med Tigi Fashonista, og må bestille meg ny shampo og balsam.
Har noen tips til hva jeg skal bestille nå? (litt lei av den samme shampoen for denne gang[8D])

Jeg MÅ ha (i følge frisøren) lilla shampo, for vannet vårt gjør håret mitt grønt når jeg striper det[:'(]

Hva betyr det at du må ha lilla sjampo? Liksom, må selve fargen på sjampoen være lilla?

ORIGINAL: Lillingen x2

Hva betyr det at du må ha lilla sjampo? Liksom, må selve fargen på sjampoen være lilla?

Stemmer[:D]

ORIGINAL: _Nanne_

Har det noe å si? Har mye å lære skjønner jeg!![8D][:D]
Jeg kjøper forskjellig hver gang, noen ganger den hvite sjampoen, andre ganger den rosa liksom[8|] Har aldri visst at fargen har noe å si...

Fasionista er jo ikke silvershampo(er vel det hun mener?).. Men ja den er lilla[8D]
Beautybay.com har mye billige hårprodukter[:)][:)] Billigste stedet jeg vet om hvertfall!
Har masse store flasker og også silvershampo[;)]

ORIGINAL: _Nanne_

Har det noe å si? Har mye å lære skjønner jeg!![8D][:D]
Jeg kjøper forskjellig hver gang, noen ganger den hvite sjampoen, andre ganger den rosa liksom[8|] Har aldri visst at fargen har noe å si...

I den lilla sjampoen er det lilla fargepigmenter, som fjerner gult/grønt fra hår som er bleiket [;)]

ORIGINAL: Siri91

Fasionista er jo ikke silvershampo(er vel det hun mener?).. Men ja den er lilla[8D]
Beautybay.com har mye billige hårprodukter[:)][:)] Billigste stedet jeg vet om hvertfall!
Har masse store flasker og også silvershampo[;)]

Frisøren sa liksom bare at den måtte være lilla[8|] Så ikke alle de lilla er bra for bleika hår[8|]

Usj, gir opp jeg[8D]

Får prøve den sida å se om jeg finner noe. Brukte lookfantastic.com sist.

ORIGINAL: *ZimZum*

Joiko den lilla flaska.[:)] Den er ganke drøy og hjelper å holde den blonde fargen sånn den skal være.[:D]

Den er VELDIG god!!! Har den på lookfantastic[;)] Color endure violet shampoo heter den...

Back
Topp