Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må jo prøve å komme på topplista om ikke annetHvordan følest det å ikke ligge på topplisten i det hele tatt?
Huff! Nå var jeg stygg! Men måtte bare![]()
Jeg tørr absolutt ikke undervurdere deg,og blir ikke overrasket om du når toppen igjenMå jo prøve å komme på topplista om ikke annethaha selvom 1. plassen kan jeg nok se LANGT etter
![]()
haha det tviler jeg påJeg tørr absolutt ikke undervurdere deg,og blir ikke overrasket om du når toppen igjen![]()
Ny mnd nå,og da starter alle på 0Hvordan er det mulig å ramle helt ut da, ser jeg ligger langt nede også!![]()
hehe, ja - vi må vel få til å ha en av oss juni jenter der. RonjaR nå har du jo sjansen. Du var jo så nærme Shadow en liten stundhaha det tviler jeg på
men blir skikkeig skuffa vis det er noen andre enn juni som tar den![]()
Denne går du for Ronjahehe, ja - vi må vel få til å ha en av oss juni jenter der. RonjaR nå har du jo sjansen. Du var jo så nærme Shadow en liten stund![]()
Ny mnd nå,og da starter alle på 0![]()
vertfall etter det vart nytt forumÅ, er det sånn det fungerer
Har det gjort det hele tiden?
vertfall etter det vart nytt forum![]()
Bare hyggeligFølger ikke med jeg tydeligvisHihi
Takk for info![]()
Bare hyggeligVi får prøve å klatre litt mer i dag da
![]()
Ja, dette klarer du. Om du ikke får konkurranse fra noen av de/oss andre her inne1.plassen er min denne gangen!!!!![]()
men siden krigen startet den 1. i mnd,er det bare å følge med på topplisten hvor mange man har totalt vertfallJa, er i gang tror jeg. Problemet er at jeg har glemt hvor mange innlegg jeg startet med i dag![]()
1.plassen er min denne gangen!!!!![]()
Hadde vært kult om du klarte det1.plassen er min denne gangen!!!!![]()
Håper du har nett på fjelletSynd jeg reiser til fjells til tirsdagen om ikke skulle den vært minhihi