Burberry Forumet er livet 29 Des 2007 #1 Har alle fått nissegaven sin? skal du ikk offentliggjøre hvem som sendte til hvem?[:D]
Burberry Forumet er livet 29 Des 2007 #3 halloooooooooooooooooooo????? Rååååååååååååååååååååååååsa-dama??????? [8|][8|][8|][8|][8|]
Burberry Forumet er livet 29 Des 2007 #4 jepp, jeg går etter det "bortsjemt unge" - prinsippet. maser man nok får man set som man vil![:D] kanskje..........................[8|][:D][:D][:D]
jepp, jeg går etter det "bortsjemt unge" - prinsippet. maser man nok får man set som man vil![:D] kanskje..........................[8|][:D][:D][:D]
Burberry Forumet er livet 29 Des 2007 #5 ORIGINAL: Shaanett Stemmer ja.. Det var du som var drittungen[8D][:D] JEPP!!![:D][:D][:D] og egentlig så trives jeg litt med det..... men jeg er jo i bunn og grunn en ganske koselig drittunge da......[:D][:D][:D]
ORIGINAL: Shaanett Stemmer ja.. Det var du som var drittungen[8D][:D] JEPP!!![:D][:D][:D] og egentlig så trives jeg litt med det..... men jeg er jo i bunn og grunn en ganske koselig drittunge da......[:D][:D][:D]