SFO

Boblefrua

Forumet er livet
Hva koster SFO hos dere?
Hva inkluderer det av mat, og har de arrangerte aktiviteter?
 
2710 inkl mat. De får mat kl 14, husker ikke hvor ofte de har varmmat. I ferier trenger vi bare ta med eventuell frokost.
De har mange forskjellige aktiviteter hver uke; forming, gymsal, turer etc.
 
Last edited:
1800 kr, uten mat. Ingen arrangerte aktiviteter hveken den dagen de er der hele dagen eller på morgen/ettermiddag. Men de går ofte tur, lager masse forskjellig osv og tar ting på sparket etter vær og temperatur. Men så er det ikke mange ungene her da
 
Like mye som maxprisen i bhg. De hadde samling en gang i uka da bare førsteklassingene var der for de begynte sent. Ellers ingenting spesielt. Hadde disco og bingo noen ganger, ellers frilek.

Kostprisen er også det samme som i bhg og inkluderer ett måltid med brød og frukt og varmmat en gang i uken.
 
Tror det er 2200 vi betaler, altså mindre enn barnehagen med mat kostet. Da får hun frukt, eventuelt annen mat som de har laget, og er hun veldig sulten og uten rester i matboksen, får hun også knekkebrød eller brød. På frionsdagene får hun all mat i bhg (som altså er hvor sfo er), og de går på tur.
 
Flere :)
 
2400 for fullplass her ser jeg på prislisten. Pussig nok har vi bare betalt 1200 for halv plass, og har da fått velge helt fritt inntil 10 timer hver uke.

De virker som om det alltid er minst to voksenstyrte aktiviteter hver ettermiddag. Håndballtrening, fotballkamp, dans, diverse konkurranser, sangleker, formingsaktiviteter, de lærer å spille sjakk osv, osv. Jeg har ikke helt satt meg inn i hva de gjør, for gutten min ville ikke være med på noe som helst av det. :p Lederen på sfo her er veldig bestemt på at sfo er fritid, og at barna får bestemme helt selv om de vil være med på ting eller ikke. Min gutt ville alltid heller leke med venner. :rolleyes:
 
3600kr med mat....

Nå har min bare vært der noen dager og vi har sagt opp igjen f.om 01.09 pga at jeg går ut i permisjon så behøver ikke SFO da... Men virket ikke som om det var stort annet opplegg enn kun oppbevaring og frøkna vår kjedet seg veldig der....
 
Vet ikke hva fulltidsplass koster, da vi bare har minstesats (inntil 5 timer i uken) betaler 790kr i måneden inkludert mat.
 
Har inntil 10 timer, betaler 1500,-. Da er det med ett måltid, som regel varmt (hun er der 4 dager i uka etter skolen).
 
Her betalar me 2900 for full plass. Mat på langdager og ein gang i veka. Dei har masse opplegg med turer, håndballskole, dansekurs, kor, kinofredag osv. Eldste har jo nettopp begynt, og elskar å vera der:)
 
2456 kr for full plass. Da får de mat og frukt rett etter skoleslutt.
Vi har 4 dager som vi betaler 2000 kr for.
De har ikke så mye voksenstyrt, mest frilek. Er bare 2.uken vår med sfo så har ikke fått satt meg inn i om de gjør noe spesielt.
På sommer-sfo er de på turer og har mere voksenstyrt opplegg.
 
Vi betaler 1900 for 60% (tror det er rundt 2500 for full plass).
De har matlaging noen ganger i året, dvs at noen unger er med å lager seg mat en gang i uken så de rekker vel to omganger før jul) ellers må vi ha med mat.
De starter med kor nå snart, og har faste grupper med gymlek ukentlig.
Tror de har mer å velge mellom når de blir litt eldre (1kl har eget sfo lokale)
 
Back
Topp