SFO

Jane2

Elsker forumet
Guttungen begynner på skolen til høsten, og jeg kom plutselig til å tenke på åssen SFO egentlig fungerer. Noen som vet?

Tenker på feks søknadsfrist, må man ha faste dager, prosentandel, kan man dele opp feks at man benytter SFO hver morgen og to ettermiddager (eller må man da betale for full plass)? Er det forskjell fra kommune til kommune (eller skole)?

Det er forskjell på alt du nevner ovenfor fra skole til skole! Noen er veldig samarbeidsvillig når det gjelder prosentandel, andre er overhodet ikke det. Hør med deres skole! [;)]

her var søknadsfristen 1 mars og det går på dager med minimum 3 dager. men vet at det er forskjellig fra kommune til kommune

Ups.. håper søknadsfristen er litt senere enn 1.mars her da[8|] Best å få sjekket så fort som mulig[:)]

her er det hel- eller halvplass. mener vi fikk med papirer hjem da vi var på skoleinnskrivning eller så kom det i posten. kan jo sjekke nettsiden til kommunen.

Mener det finnes fullplass og halvplass

Har fått sjekket litt. Søknadsfristen på vår skole var heldigvis ikke gått ut, det er 1.april. Her er det full plass og redusert plass (inntil 10 timer i uka)

Hos oss må man søke 1 mnd før skolestart.
Her kan vi velge mellom:
Formiddagsplass
Ettermiddagsplass
Hel el halv plass

Hei [:)]

Jeg er fra Tr.heim og på SFO`en jeg kjenner til velger en mellom 3 alternativ som går på antall timer pr uke og en kan da bruke timene en kjøper som man vil. Som flere har skrevet her så er det forskjeller fra SFO til SFO, så se gjerne på skolens hjemmeside for info om SFO eller ring SFO`s dagligleder[:)]

Lykke til [:)]

Back
Topp