Sf-magemål??

MorTil4

Glad i forumet
Hva ligger dere på nå..??

Jeg hadde 24cm i uke 29+1.. Når jeg leser inne på de andre forumene virker det så lite i forhold til mange andre.. Det er jo på den grønne streken,men under den røde..[8|]

Alt er vell normalt..[:D] Er ikke så stor selv så kanskje det har noe med det å gjøre??[:)]

Hvis ikke legen sier noe om at det er for mye eller for lite så er det ikke noe å bry seg med. Man skal ligge innenfor det grønne feltet har jeg fått vite.. Så det er sikkert ikke så unormalt nei...

eg e 28 cm vist nok... men føle ikke at eg e noe stor heller hehe=)

jeg var 27cm i uke 27+5

27 cm i uke 27... det var jo lett å huske...[:)]

ORIGINAL: liz_84

Ja ikke sant[:D]

har det ikke litt med mengde fostervann og si? synes jeg husker hun på ul sa det...
for jeg hadde godt med fostervann sa ho, og jeg ligger jo litt over den røde streken og...

ORIGINAL: gravid_22

ORIGINAL: liz_84

Ja ikke sant[:D]

vi ligger ganske likt da[;)]

Jeg er 24cm nå i uke 24. Jeg ligger godt over den røde streken, nesten utafor den grønne, faktisk. Men så er jo den terminen min helt på trynet og da, så..... [8|] 

I uke 24+5 var jeg 22 cm.
I uke 27+5 var jeg 26 cm.

Akkurat på den røde streken. [:)]

ORIGINAL: fruluna

I uke 24+5 var jeg 22 cm.
I uke 27+5 var jeg 26 cm.

Akkurat på den røde streken. [:)]

Var det likt med Linnea og eller? [:)] 

Ja lå på den røde hele veien da også [:)] Enda hun ble født nesten 4 uker før ul termin [8|]

ORIGINAL: fruluna

Ja lå på den røde hele veien da også [:)] Enda hun ble født nesten 4 uker før ul termin [8|]

Regnet de henne som fortidlig født da? Eller mente legene at hun var nesten fullbåren?

Jonas kom jo også 4 uker før UL-termin, men legene menste han var max 2 uker for tidlig født...

Hun var fullbåren i følge barnelegen på sykehuset. Var jo 3670 gram også så...

var hos lege i dag jeg!
fikk målt og all ting!

symfysen var nå:28,5 cm... tilsvare 31 uk...(mitt på den røde linje)
stor og fin jente tror jeg!
er jo 29 uk i dag! 

Alle er perfekte!
Vi bærer nurket forsjellig!
det er stor grense på unormalt i svangerskapet..

Uke 28 lå jeg på 26cm. Skal til jordmor på tirsdag så skal bli spennende å se hvor mye jeg faktisk har vokst diusse to ukene [:)]

29 cm i uke 28...! Stooor bebis på vei. Og jeg som bare er 156 cm høy... 

Back
Topp