Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjorde det når jeg var 24+6, og det var på 24 cm mener jeg å huskeNoen som har fått dette målt i uke 24-25? Føler meg ikke helt trygg på dagens måling.
Symfysemål ☺Hva er sf-mål?![]()
Hva er sf-mål?![]()
Ahh, alt man skal lære...Symfyse - Fundus målenkelt forklart : cm neders til øvers av livmoren
![]()
I uke 23 var sf målet mitt 23cm, vi får bare kose oss med babymagen og være storeI uke 23 var sf målet mitt 24cm. Eg sa til jordmor at eg følte meg så stor, at magen hadde vokst fort. Og det bekrefta ho når ho målte"Ja, du har heilt rett, du er stor" Hihi
![]()
Har sf målet noe med hvor stor babyen er? Eller kan sf målet være høyt, mens babyen liten?
Eldstemann lå øverst på sf hele veien. Han var 48cm og 2850g når han kom ut. Så jeg stoler ikke helt på detHar sf målet noe med hvor stor babyen er? Eller kan sf målet være høyt, mens babyen liten?
D kan også være at man har mye fostervann.Har sf målet noe med hvor stor babyen er? Eller kan sf målet være høyt, mens babyen liten?