SF-mål..

Divinity

Gift med forumet
Hei :) I dag har jeg vært på kontroll hos jm, babyen har hodet godt festet og ligger godt nedi bekkenet. Når hun skulle måle sf-målet måtte hun måle 2-3 ganger for hun trodde ikke hun hadde målt rett. Jeg har fulgt den røde streken fint hele veien, men i dag var målet kjempe høyt. [:D] Blir en kjempe-baby dette her..
Hvordan er det med deres mål? Har det begynt å flate ut, eller flere som har skutt i taket?

Mitt var 33 cm i uke 36+1, og i dag uke 37+2 er det 34.. så har gått opp med en cm på en uke..

Mitt var 30-31 på tirsdag, så det var betraktelig mye mindre enn forventet. Men fikk jo en ekstra UL da [:D]

Godt at jeg ikke er den eneste ;) JM mente babyen veide ca 3500g i dag.

mitt har alltid lagt ca 2cm under ukene når jeg har vært der men denne gangen var det nesten 4cm under uka og da er det også lenger siden jeg var med jm.. men jm sa det var fin vekst så jeg bekymrer meg ikke da[:)]

har logge øve hele tiden,men begynner å stabilisere seg nå... 34 i uke 34

ORIGINAL: Tove_84

Mitt var 33 cm i uke 36+1, og i dag uke 37+2 er det 34.. så har gått opp med en cm på en uke..

Mitt er 33 cm målt i uke 34+2. Synes jeg ligger så høyt i forhold til mange andre her jeg... Og så er jeg så lita, men det har vel ikke noe med saken å gjøre..[8|]

Har hatt jevn kurve hele veien da..

jeg ligger på 36cm i uke 36[8D]

Back
Topp