Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
heihei[:)]
var på kontroll for 4 dager siden(26 uker på vei),sf målene er over "normalen" tilog med over den grønne linja/streken....noen fler som har litt større sf mål enn normalen og evnt,hvor mye da??[:)]
Jeg ligger også litt over det grønne feltet - såvidt ihvertfall. Hverken lege el jordmor har kommentert det så ser vel greit ut antar jeg. Startet med å ligge laaangt under og så plutselig spratt magen frem her! [:D]
På siste kontroll i uke 28, dvs forrige uke, så lå jeg på 29 cm.
Var på 3D ul her hvor jeg fikk vite ca str/vekt på baby også i forrige uke og da lå han helt på normalen med en estimert fødselsvekt på rundt 4kg hvis han fulgte samme kurve fremover. Venninner av meg har erfart at babyene generellt har ligget 200gr under dette ved fødsel så blir spennende å se!
Er ikke store jenta (163) og ser ikke ut som Keiko ennå så håper jeg slipper unna med en mage som passer til min kroppsstørrelse. [:D][:D]
siden jeg er ekstremt overvektig.. har legen gitt opp og måle meg hahah... men ellers står alt bra med oss... alle prøver er fine.. har ikke antydninger til diabetes(var redd for det)men noe sf mål hos meg blir det ikke [:D][:D]