SF MÅL?

mitt var 32/33 i uke 38. var litt avflatet så så får oppfølging med ul på sykehuset. vekten var ca 2700 +- 500 g så blir spennende å se hva den er i uke 40.

Mitt har vært 35 på de siste tre kontrollene (36, 38 og 39 uker).. Får ikke noe oppfølging ettersom det er normalt at det flater ut på slutten.. Kjenner godt med liv så tuppa har det bare bra:-)

Godt å se deg igjen forresten:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det har vært 35 de siste to kontrollene (36 og 37). :)

BVforum via HTC

32 i uke 36 (2uker siden) :)

Mitt har vært 35 på de siste tre kontrollene (36, 38 og 39 uker).. Får ikke noe oppfølging ettersom det er normalt at det flater ut på slutten.. Kjenner godt med liv så tuppa har det bare bra:)

Godt å se deg igjen forresten:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app[/quote

takk :) bestemt meg for å være her litt mer nå siden det er mye mer oversiktlig :)

mitt mål har stått på stedet hvil så da følger det ikke kurven sin så derfor blir jeg fulgt opp,mi første var 2928 g og 47 cm til termin så jeg får nok bare små barn :)

Ja, også er vi så få her at det føles mye mer intimt og personlig:-) Samtidig som man er anonym nok til at man kan snakke om absolutt alt:-)

Veldig hyggelig at du har bestemt deg for å være mer her hos oss:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Mitt mål var 31 i dag, uke 39 i mårra... Men det følger kurven sin, så har ikke hatt noen oppfølging...

mitt var 32/33 i uke 38. var litt avflatet så så får oppfølging med ul på sykehuset. vekten var ca 2700 +- 500 g så blir spennende å se hva den er i uke 40.
Mitt var 32 i uke 38. Har også hatt oppfølging fordi lillemor er litt liten. De har ikke sagt noe om at de er bekymret siden barnet ikke vokser så mye? De har ikke ytret noen bekymring til meg, men jeg synes det er så rart at hun er liten, selv var jeg 4,6 kg da jeg ble født og storebror var normal med sine 3,7 kg. Lillesøster ligger an til å bli i underkant av 3 kilo ved termin...

nei dei er ikke bekymret . jeg var 2800 g og var født en uke før termin og mannen min var 3250g så vi er små :P men er greit med oppfølging :)

Jeg var på 35 i uke 36. SF målet har vært høyt og jevnt hele tiden, men aldri vært noe prat om å inn på vekstkontroll. Kan jo være mye fostervann også.

Back
Topp