Sexytime

Venter fortsatt på at renselse skal gå over. 16 dager i dag.

Jeg blør og fortsatt. 4 uker etter fødsel

Nei, har heller ikke energi eller behov nå. Ventet 12 uker sist. Og da var det helt greit. :)

5 uker siden fødsel og nå har jeg fått mensen...! Så blir vel om 1 uke tenker jeg. Hvis vi har tid :P

Nei... 12 dager siden fødsel og behovet melder seg litt, men nei, blør fortsatt og vet ikke om jeg tør -hvertfall ikke nå. Har satt 28.mars som en mulig dato siden jeg har bursdag, men frykten er at fallhøyden er stor :o

14 dager etter fødsel, helt innafor!
Hadde ikke en skramme etter fødsel, renselsen hadde pause - siste skorpa løsnet dagen etter.

Blør enda, så har ikke blitt noe enda. Håper bare ikke at jeg blør i 8 uker som sist

3 uker siden fødsel her. Ikke hatt samleie men litt annet da.. Kjenner jeg er nervøs for samleie. Sist tok det 7 mnd (!!) før det ikke gjorde vondt. Svidde og fikk enorme smerter oppe i bekkenbunnen når vi prøvde. Så vi får se, håper det går seg til bedre denne gangen. Men vil vente til etter 6 ukers kontrollen før det evnt blir full pakke.

Her venter vi i spenning til jeg har vært på 6-ukers kontrollen. Men vi kjenner begge på savnet av samliv, så tidligere i uka hadde vi analsex, ubeskrivelig godt å være skikkelige kjærester igjen!!

Ja 14 dager etter fødsel. Ikke en skramme etter fødsel , så var i grunnen som før. Renselsen hadde pause. Blør ennå litt. Så håper det snart gir seg for er klar for mer :p

5 uker etter fødsel på mandag, hverken lysta eller tilstanden får meg til å tenke på sex...
Gikk også halve svangerskapet uten lyst, så begynner å få veldig dårlig samvittighet for gubben :P

Jeg har ikke spesielt lyst ennå, og er også litt nervøs for om det blir vondt :p men er en som har begynt å hinte litt hele tiden, så føler litt på presset.. Det er opp til meg da så klart :-) gått litt over 5 uker nå, syns han kan vente litt til :-)

Nei, men nå er det bare 10 dager siden fødsel og. Begynner å merke lysten komme da. :D

Blør fortsatt etter keisersnitt, og har fått beskjed om at infeksjonsfaren er stor de 4-6 første ukene og derfor bør man ikke ha sex. 22 dager etter fødselen i dag, så får se en gang de neste ukene

Venter til 6 ukers kontrollen. Mannen er super klar. Men jeg tør ikke før jeg har fått klarsignal fra gynekologen;)

Back
Topp