sexviter

~Lisbeth83~

Forumet er livet
prøv denne sex testen[;)]

trykk her
dette svaret fikk jeg..hihi[8D]

Sexviter

Score: 57% Du har tydeligvis fått med deg både ett og annet om sex, men mangler likevel en del før du kan kalle deg utlært.
 
Sexekspert

Score: 63% Du har tydeligvis lest hjemmeleksen og vell så det. Litt mer trening nå så ender du opp som sexgeni.

hehe [;)]

Kathrine
 
sexekspert..[:D][:D]
67%
 
UPS!!!

48 prosent...her er det dårlig stelt altså!!

Må faktisk bare gå rett inn på soverommet å øve meg.

ha en fin natt, jenter! Snakkes i morra!

KLEM, m
 
Det var jo så mange geniale spørsmål da[:D] Fikk 51%.. Sånn midt på treet med andre ord[:D]
 
Score: 69% Du har tydeligvis lest hjemmeleksen og vell så det. Litt mer trening nå så ender du opp som sexgeni.


Liker 69 ja [;)]
 
Sexviter
Score: 51% Du har tydeligvis fått med deg både ett og annet om sex, men mangler likevel en del før du kan kalle deg utlært

Trodde faktisk jeg var bedre enn dette. Må visst hjem og lese mer [;)]
 
Score: 57% Du har tydeligvis fått med deg både ett og annet om sex, men mangler likevel en del før du kan kalle deg utlært.


Fikk samme svaret jeg!
hehe ka har grisens orgasme lengde med dette å gjøre da???hehe
 
Sexekspert


Score: 66% Du har tydeligvis lest hjemmeleksen og vell så det. Litt mer trening nå så ender du opp som sexgeni.

Da er det bare å stå på *fniis*
 
Du kommer ut som...
Sexekspert


Score: 63% Du har tydeligvis lest hjemmeleksen og vell så det. Litt mer trening nå så ender du opp som sexgeni.

Ojojojoj.... Hvor mange gjettet litt, da????? [8D] må si jeg gjorde det på noen spørsmål... Av de fleip eller fakta, bl.a.....
 
Score: 63%
Du har tydeligvis lest hjemmeleksen og vell så det. Litt mer trening nå så ender du opp som sexgeni.


Hahahaha
 
Sexekspert


Score: 63% Du har tydeligvis lest hjemmeleksen og vell så det. Litt mer trening nå så ender du opp som sexgeni.
 
Sexekspert
Score: 75% Du har tydeligvis lest hjemmeleksen og vell så det. Litt mer trening nå så ender du opp som sexgeni. yeeeee... ble litt overrasket men...
 
Sexekspert
Score: 72%

hehe.. må si meg fornøyd [:D][:D]
 
Sexviter


Score: 54%

Du har tydeligvis fått med deg både ett og annet om sex, men mangler likevel en del før du kan kalle deg utlært.

jaja jeg er fornøyd jeg[;)]
 
jeg er vist en sex ekspert jeg[:D] hehe..Tviler vel egentlig på den da[8|]
 
[&o] er bare en sex student jeg [&o] men fint at det er så mange sex eksperter her da, jeg kan jo lære litt av dere ell? [8D] hehe
 
Sexekspert med 60%... håper jeg bare vet mer om menneskenes sexliv, ikke grisenes. Skulle vært en fasit så man fikk sjekket hva man svarte feil på.

Uansett - jeg foretrekker sex i praksis, teori er kjedelig!
 
ORIGINAL: lenemor



Uansett - jeg foretrekker sex i praksis, teori er kjedelig!


helt enig [:D]
 
fikk 51% jeg...
 
Back
Topp