sexstilling

Sesamfrø93

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
Juliknøttene 2022
Maisløyfene 2024
Hvilke sexstillinger fungerer nå som magen begynner å bli stor?

Jeg orker ikkenoe annet enn misjonær.. Synes ikke den er så voldsomt behagelig heller, men det går da.

Sex?
Nei du det har jeg ikke hørt om :p

Doggy
Liggende på siden (spoon)
Liggende på ryggen med han liggende på siden. Da kan man slappe av med beina på hans lår og side.

Det meste fungerer som før.. men kjenner at mye ikke er så behagelig som før..

Blir mest doggy, med pute under magen. Misjonær og meg på topp så lenge bekkenet orker det(typ 1 minutt haha)

Fra siden eller meg på toppen :)

Godt det ikke er bare meg som ikke husker hva sex er :p

Han på sofan å jeg i senga :p her er jeg så hoven der nede, at den greia hans kommer ikke inn om vi bruker aldri så mye glidings!! Så her må vi hjelpe hverandre på andre måter ;)

Godt det ikke er bare meg som ikke husker hva sex er :p

Jeg stiller spørsmålet fordi det blir lite action for tida :meh: Man vet jo aldri hvordan det står til "down there" etter at ungen er født, såååå vil jo gjerne at det skal være bra nå i alle fall :)

Føler meg også litt som en hval, men mannen sier han synes jeg er like sexy som før, så må vel tro på han da ;)
Har en mann som ikke er så flink med komplimenter :p men ei jeg kjenner ba meg om å oppføre meg når jeg sa det, så da er det vel ikke så galt som jeg skal ha det til :p

Har en mann som ikke er så flink med komplimenter :p men ei jeg kjenner ba meg om å oppføre meg når jeg sa det, så da er det vel ikke så galt som jeg skal ha det til :p

Haha, du kan jo prøve å fiske litt etter komplimenter ;)

Doggy har funka bra til nå, men det begynner å bli litt sårt.. Jeg synes det funker bra om han står på gulvet, og jeg på rygg i senga. Eller på en måte samme stilling i senga, men han må holde seg oppreist, ellers får jeg nesten ikke puste om han legger seg på magen min :)

Ikke like mye sex som før, men litt innimellom. Jeg føler meg alltid så bra etterpå, så håper vi kan ha sex hele veien ;)

Back
Topp