Sexprat

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Snakker du om sex med dine venner?

Jeg blir helt flau jeg. Skulle kjøpe kondomer med ei veninne en gang og holdt på å dø av forlegenhet :p Som om hun ikke visste at jeg og min mann har sex..... :p Vi har aldri snakket om mitt sexliv.
Er det normalt at venner gjør det i større eller mindre grad? Forteller dere intime detaljer om deres partnere til nære venner? :)

med mine aller nærmeste snakker vi om sex like naturlig som mat xsmile9

Vi snakker aldri om sex oss venninner imellom. Kan være det kommer opp en spøk om temaet av og til, men hva vi gjør sammen med mannen er vårt privatliv og ikke noe vi deler med oss. :)

Noen få venninner kan jeg snakke om sex til, men er ikke veldig komfortabel med det, var mer prat om det da vi var fjortiser, hehe :p

er ikke det vi prater mest om men prater om det :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Pratet mer om det før jeg giftet meg. Nå føler jeg det er en privatsak mellom meg og mannen min.

Yes til og m med kollegaer

Sent from my GT-S7560 using BV Forum mobile app

Mn d er for d meste nasty tull. Maaasse koffert prat når vi kun er en liten gruppe damer :)

Til noen få utvalgte ja;) Ikke noe jeg snakker med alle venninner om:)

Mn d er for d meste nasty tull. Maaasse koffert prat når vi kun er en liten gruppe damer :)

Ja kofferprat er den beste praten :D Men jeg får meg ikke til å prate om forholdet meg og mannen min til andre, det blir så rart. Men det føles så fjortis å bli flau over å kjøpe kondomer. Hallo liksom ^^ Hadde fint kunne prate om diverse ting om sex på nett, men under fire øyne.... nånei ^^

Vi pleide å gjøre det tidligere, da vi var i mer sporadiske forhold og singellivet preget tilværelsen. En deler så alt for meget med alle, det er godt å ha noe privat! :)

Last edited:
Ikke så mye nå lengre men har hendt men da kun til de nærmeste venninne :) Var mer før når vi var single :D

Vi snakker om ALT! Inkl detaljer fra sexlivet ja..veldig normalt for oss hvertfall :) har til og med kjøpt kondomer mens jeg og mamma var på handletur :p

Har ei venninne jeg deler en del med. Hun deler av og vil too much :P

Tror sambo deler med kompiser og kollegaer. Men tror det er mer skryt, så ikke lett å vite hva som er sant eller ikke.

ikkje om hva eg og sambo bedriver med. synes ikkje det er så interessant å legge ut om
Eller rett før jul fortalte eg at han ønska eg skaffa meg en sexynisse-kostyme men sånt er ok

Men ellers er eg fæææl med koffertprat med de nærmeste kollegaene-både kvinner og menn. :-P

Skal ikke si at jeg ikke gjør det, men har et par utvalgte som jeg kan prate med. Både humor og alvorlig. Føler det er sundt å prate om det, sålenge det er noen du stoler på selvfølgelig. :-)

Back
Topp