*Bertemor*
Forelsket i forumet
Jeg vet at dette kanskje ikke hører til under dette forumet. Men jeg vil heller spørre dere som jeg "kjenner" litt mere enn å få svar fra alle og en hver, Og siden vi alle har termin i august så har jeg noe og sammenligne med.
Men det som er spørsmålet mitt er;hvordan er sexlysten deres nå jenter?
Altså sånn for meg så har den liksom forsvunnet helt. Før gjorde vi "det" hver dag. Men nå er det kanskje en gang om uka eller noe.. Og det er stor forskjell.. Og jeg synes skikkelig synd på kjærsten min da som må "holde" ut med å ikke få seg noe på så lang tid... Men er det bare meg som er helt teit og ikke har noe sexlyst tilbake, eller er det flere av dere som har det litt sånn?
Ellers håper jeg alle dere i augustklubben har det bra om dagen, og at dere trives og være gravid nå som de fleste symptomene er væk...
Fortsatt god dag alle sammen[:)]
klemmer fra meg
Men det som er spørsmålet mitt er;hvordan er sexlysten deres nå jenter?
Altså sånn for meg så har den liksom forsvunnet helt. Før gjorde vi "det" hver dag. Men nå er det kanskje en gang om uka eller noe.. Og det er stor forskjell.. Og jeg synes skikkelig synd på kjærsten min da som må "holde" ut med å ikke få seg noe på så lang tid... Men er det bare meg som er helt teit og ikke har noe sexlyst tilbake, eller er det flere av dere som har det litt sånn?
Ellers håper jeg alle dere i augustklubben har det bra om dagen, og at dere trives og være gravid nå som de fleste symptomene er væk...
Fortsatt god dag alle sammen[:)]
klemmer fra meg
Sex ja.. Hmmm... Det ordet hørtes kjent ut.....