Sexlysten

Savira

Elsker forumet
Har dere merket noen forskjell på sexlysten?
Føler at jeg ikke har noe sexlyst i det hele tatt egentlig, og jeg får så dårlig samvittighet....

hehe føler det samme, ikke lyst i det hele tatt ;) Vi har jo liksom gjort jobben vi nå hehe. Men kan det være at jeg egentlig er i mens-modus nå? Da pleier jeg værtfall ikke å ha lyst.

Håper det går over etterhvert, elleres blir dette et kjipt svangerskap for samboer! [:)]

Det samme tenker jeg også, også er det jo x-antall uker etter fødsel til neste gang vi kan ha sex også.. så jeg håper sexlysten tar seg kraftig opp så gubben kan gå litt lei. hehe...
Han sier han klarer seg fint, men hallo... Vi har våre "needs" vi også.. jeg har lyst, men kroppen har ikke lyst.. på en måte...

hehe ikke greit med alt som svirrer av tanker hos oss jentene heller, vil tro det opptar oss mest hvertfall i begynnelsen av svangerskapet. kanskje det er litt av grunnen til at sexen blir skjøvet i bakgrunnen? ;)

Her er det omvendt - mer lyst en på lenge lenge..
Vet ikke om det kan ha noe med at progesteronen, tror det. Den skal vist være ganske så høy nå..
Også har jeg godt på en del medisiner(som jeg nå har sluttet med) som jeg vet har hemmet sexlysten noe helt vannvittig...

Samtidig som jeg syntes det er litt skummelt for jeg vil ikke øderlegge noe.
Og det er lissom "hver litt forsiktig med meg da, ikke legg no vekt på magen min" heh..

Egentlig værre med sambo han tror jeg syntes det er veldig erm skal jeg si forno rart.
Må nesten mase meg til og få noe hehe - og det er ikke sånn det har pleid å være! [:D]

Hehe, akkurat det med sexlyst snakka jeg med noen venninner for ikke så lenge siden..
Det som var rart som vi alle merka var at de som fikk guttebabyer hadde mye mer sexlyst, og vi som hadde fått jentebabyer mista lysta helt..
Så akkurat det er spennende å sjekke[:D]
Noen flere som har merka noe til det? De som har babyer fra før?

jeg hadde ikkeno lyst i det hele tatt, leeenge. men nå begynner det å endre seg litt[;)]

ORIGINAL: *Smurfen*

Hehe, akkurat det med sexlyst snakka jeg med noen venninner for ikke så lenge siden..
Det som var rart som vi alle merka var at de som fikk guttebabyer hadde mye mer sexlyst, og vi som hadde fått jentebabyer mista lysta helt..

Hadde masse sexlyst sist, og fikk jente...

ORIGINAL: Baldrian Og Musa

ORIGINAL: *Smurfen*

Hadde masse sexlyst sist, og fikk jente...

hehe, søren.. da kan man ikke ha det som et hint på hva kjønnet blir[8D] Trodde endelig jeg fant ut noe som kunne si det sånn ca.. hehe

Følte jeg måtte gi gubben litt nytelse idag, så håper jeg sexlysten endrer seg etter denne runden:P hehe

Back
Topp