Sexlyst????

Sånn som du er nå var jeg forrgje gang. Lysten var borte og når den først var der ville ikke bekkenet samarbeide. Da er det jo godt å ha forståelsesfulle samboere.

Nå går det litt opp og ned. Det har vært perioder hvor trøttheten tar over lysten, men så kommer det perioder hvor lysten er veldig stor. Nå har vi vært inni en god periode for å si det sånn. Begynner dessverre å kjenne tegnene til BL igjen så, nå benytter jeg sjansen mens jeg kan.

Ja, kvalme, aktiv gutt på snart 2 år, generelt trøtt og vondt bekken = lite sex...
Slik var det forrige gang også.. Er så godt å høre at det er fler av oss..
Jeg er enig med Hanne79 i det med kosing, jeg er også redd for at han skal tolke vanlig kosing med at jeg har lyst på sex.. Og jeg liker jo ikke å avvise han hele tiden.. Skulle ønske han kunne lese tankene mine jeg... Så slapp han å lure på om jeg har lyst eller ei..

Synes faktisk at de sparkene jeg får av knerten da jeg legger meg ikke akkurat hjelper på sex lysten heller.. Har mer lyst til å sovne med å kjenne at han "hopper og danser" inni der.. Ikke "forstyrre" han.. [;)]

Etter fødselen sist, gikk det faktisk 6 mnd før vi hadde sex igjen.. Selv om jeg hadde keisersnitt, måtte jeg jo gjennom renselses-prossessen jeg og.. Men det var noen andre følelser med i bildet og der, jeg ble etter min mening sveket at samboeren, og slike ting setter spor... Får ikke lyst til nærhet av det.. Men går bedre nå, og bedre ved denne fødselen - håper jeg... [:)]

Hei!
Utrolig bra denne tråden ble starta...
Godt å lese at jeg ikke er helt unormal! Har bare ikke lyst nå- og har ikke hatt det siden 2.måned omtrent... Stakkars tålmodige mannen min! Men jeg er heldig, for han er unikt tålmodig. Godt det ikke er jeg som er i hans sted.

Men for oss har det vært utrolig viktig å prate masse om det - det var litt uventa på oss, og det kan lett bygge seg opp vanskeligheter om man ikke er åpen og forteller hvordan man har det.

Men søren også... det kan bli lenge til neste gang!!

Vi får holde ut - og heller være ekstra greie mot mennene i våre liv[:)]

Lykkemor

ÅÅÅ så utrolig digg og høre om andre - hvor partneren faktisk har mista lysten - eller har noen sperrer på å ha sex med baby i magen. De gangene vi har forsøkt har det ikke vært vellykka heller.. han påstår det kjennes annerledes og rart.. og så er han redd for babyen. Jeg har hatt kjempelyst noen uker nå.. så det er ikke så enkelt:-) Men når jeg endelig fikk "vilja" mi gjennom nå for noen dager siden var det annerledes.. litt hovent? Tja.. vi klarer ihvertfall å prate om det.. men det er litt kjipt.. mangler liksom det å være kjærester. Er jo bare 22 uker.. så vi får jobbe videre med saken... :-)

Soon Daddy- Joda, han skjønner det nå.. Jeg tror bare det var litt vel mye forandringer som skjedde til å begynne med. Skrev faktisk ut en del sider herfra (babyverden) til han,som han leste for å forstå mer. Han er også flink til å spørre hvis han lurer på noe..
Men det er veldig fint å se at det ikke bare er meg som sliter med lysta. Det er fort gjort å føle seg litt alene om sånne "tabu"- ting...

Her inne er det jo ingenting som er tabu.. Du aner ikke hvor mange "ømme" temaer jeg har tatt opp, men vi er jo alle i samme båt[:D]

Det er nok sånn at enten får man mer lyst enn ellers, eller kanskje det mest vanlige, at man få mindre lyst. Til dere som er redd for at lyst på nærhet og kos skal misforstås av partneren, snakk om det!!! Det er ikke greit å være dem heller. Og det å skulle få et barn sammen er jo utrolig nært, ta vare på det. Jeg har VELDIG lyst denne gangen. Heldig er jeg for jeg for mannen min og jeg er absolutt på bølgelengde. Han har aldri vært redd for at det skal være skadelig, men så har jeg heller ikke hatt blødninger i noen av mine svangerskap.

jeg har ikke så mye lyst at det gjør noe.av og til en skjelden gang får jeg et lite lyst kick,men det er som sagt en skjelden gang....

Back
Topp