Sexlyst????

nethe

Blir kjent med forumet
Mulig jeg begir meg ut på noe som er litt vel privat, men jeg prøver alikevel... Bøker opp og i mente snakker om gravide kvinners økende sexlyst, og det er veldig ofte de bøkene samboerne våre får tak i.. Nå har jeg en veldig tålmodig samboer, men til å begynne fikk jeg gjerne spørsmål om når han kunne forvente at det skulle kicke inn.. Jeg for min del synes lysta bare minker.. Til å begynne med var jeg uvell og kvalm, nå vil bekkenet ikke være med.. Er det bare meg, eller er det andre der ute som har samme erfaringer? Vil gjerne høre fra begge sider, også de som ikke får nok...[;)]

Heisann!

Nå er det 3 uker siden jeg fødte vår lille gutt, og jeg kan love deg at etter fødselen har du i hvertfall ikke lyst!!! [;)]

Skjønner godt hvordan du har det, ikke noe særlig å føle seg nærmest presset når en har andre ting å tenke på enn akkurat sex [:)]. Jeg hadde absolutt ikke lyst i begynnelsen av svangerskapet, var innmari kvalm og maten ville ikke sitte. Men så gikk kvalmen over, og da jeg var ca. 3 mnd på vei ble jeg utrolig lysten!!! [:D] Hehe. Alt var veldig bra helt til magen begynte å vokse ved ca 5 mnd. Da begynte vi å få problemer med å finne overlevbare stillinger, og da ble det til slutt så mye styr at jeg ikke fikk lyst lenger. Men vi hadde sex helt fram til fødselen vi altså, det var bare ikke så veldig fantastisk... hehe [:D]

Det er lov til å være privat her inne :) Det er vel derfor vi her, for å hjelpe hverandre....

Sexlysten min er ikke på topp, aldri hatt så lie sex jeg. Max 1-2ganer på 15dager, hehe. Typen vil ha mer, men jeg orker ikke (gidder ikke, blitt så lat). Det frister lissom ikke så mye mer. Men jeg og typen parter veldig ofte om dette da, så det er ikke noe problem (men kunne ha vært det hvis vi ikke pratet om det). Så du er ikke alene om liten sexlyst :)

Hos oss er det sånn at jeg kunne godt tenke meg å ha sex oftere enn det vi har. Kanskje vi har det 1.gang i uken. Men det er han som ikke er så lysten. Han er blitt så redd for å ødelegge noe, siden jeg slet med blødninger fra uke 5-10. Tror han føler på det enda.

Jaja, nethe... godt å høre at jeg ikke er alene[:)] Hadde utrolig svangerskapskvalme hele første trimester. Tror kanskje vi hadde sex 1 gang da. Da kvalmen avtok kom halsbrannen, som enkelte dager er konstant, og bekkensmerter. Jeg syns det er kjempefrustrerende, men jeg har rett og slett ikke lyst[&:] Har aldri hatt problemer med dette før, og er kjemperedd for at det skal ødelegge mellom meg og samboer. Hatt samleie bare 2 ganger siden jeg ble gravid. Det er jo ingenting. Heldigvis er han kjempetålmodig, og sier at det går helt greit. Men jeg syns ikke det er greit. Savner nærheten, for nå er det slik at jeg ikke legger meg inntil han for å kose, fordi jeg er redd for at han skal tolke det feil. Uff, håper virkelig det går over. Det som er positiv er at de siste ukene har jeg begynt å drømme at jeg har lyst[:)] så kanskje det gir seg litt etterhvert?

Syns det var smart å åpne denne tråden, selv om noen kan mene at det er litt privat. Tror det angår ganske mange av oss.

Jeg er trøtt, jeg, når vi endelig kryper til køys.... [:D] og da er det jammen ikke lett å få liv i meg, bokstavelig talt! Og med 2 tenåringsunger i huset begrenser det seg også litt på hvor mye støy vi kan lage..... [:D] men er ikke så vanskelig å be andre tider på døgnet.... !!!!!! [:)] når vi har ungefri.... Som er så altfor sjelden..... [&o] [:D]

Vi prater en del om dette vi også, som sagt så er han veldig tålmodig. Til tider har jeg synes veldig synd på han, men klarer iallfall ikke sympatisex.. Ligge der å kikke i taket liksom..[8D] Ikke noe for meg. Da er det vel bedre at han får god sex litt mer sjeldent?
Hadde vært artig om det hadde vært noen fedre der ute som hadde noen synspunkter også egentlig. Det er jo ikke med vilje at lysta uteblir..

joda, ening med Hanne er det er ikke sex jeg savner med nærheten.
Og det kommer til å bli værre. Men større og større mage så er det ikke bare bare å ha sex...

Ja, det kan jeg love deg!!! Da vi hadde sex på slutten av svangerskapet så lå jeg liksom bare der.. hehe. Jeg var jo så svær at når jeg først fikk lagt meg så kom jeg meg nesten ikke opp igjen, og hvis jeg skulle sitte oppå så var rumpa så tung at der ble jeg bare sittende! [:D] FRYKTELIG spennende sexliv! [;)] Men vi så humoren i det hele, og det er jo mange andre måter å være nær hverandre på også. Kunsten er å kunne snakke sammen og fortelle den andre hva du har lyst til tror jeg.

Men det er en ting jeg lurer på; hvordan er det å ha sex igjen etter fødselen egentlig?? Føler at jeg ikke har "grodd" skikkelig enda og gruer meg nesten til første forsøk....

Hanne79- De første tre månedene fikk ikke min noe heller, nettopp fordi jeg var redd for å abortere. Jeg vet at den sjansen er nærmest lik null, men jeg hadde en positiv grav.test i romjula i fjor og den feiret vi med sex. Dagen etter begynte jeg å blø.. Så da jeg ble gravid igjen i januar, torde jeg ikke ta noen sjanser.
De siste ukene har han fått litt mer, men sikkert ikke på langt nær nok.. Hehe..

Der er samboeren min fantastisk! Uansett form og humør så kryper han inntil meg og holder rundt meg....! Noen ganger prøver jeg å våkne, men får det ikke til.. Men det merker han jo fort, og slår seg til ro med det. Men han flytter seg ikke en cm! [:D] [:D] [:D]

Kolibri83- Etter forrige svangerskap (ni år siden) husker jeg at jeg grudde meg veldig. Jeg hadde keisersnitt, så jeg skulle jo ikke være sår eller noe sånt jeg.. Men det har veldig mye med typen å gjøre. Han jeg bodde med da, var den fødte egoist!!! Det var liksom bare å peise på det.. Idiot!!!
Nei, har du en normal og forståelsesfull mann som smører seg med tålmodighet så går det nok bra.. (ps. glidekrem er et must)
Lykke til!

Jeg hadde mye sexlyst de 2 første mnd, så ga det seg bare. Har ikke hatt sex på over en mnd, men vi har pratet om det så begge vet hvorfor og vi er veldig flinke til og bare ligge og kose.
Grunnen er at jeg føler meg veldig usexy, mye utflod og jeg har bekkenløsning med vond rygg. Han er redd for og ødlegge noe også hadde hab hørt om ei jente som hadde fått råmelk i brystene i uke 18, og slev om jeg sier at det er sjelden og at det skal my stimulering før det kommer noe, så tror han at melke spruten vil stå i taken vist han klemmer en pupp for hardt. Dessuten tror jeg han synes brystene har blitt skremmende store, han er vandt med en håndfull B cup, nå kan han fylle begge hendene med E cup!!!

Hehe jaja.....

Her sitter jeg da[&:] vordene alenemamma og lyst i bøtter og spann.
Snakk om ironi[:D]

stakkars deg får håpe du finner 1 snart da hehe. har ikke lyst på sex i dette svangerskapet, men de andre gangene hadde jeg det. samboeren er litt redd for at det skal skje noe, vil ikke at det skal bli fødsel enda, får småe barn lell sier han.[:)]

He,he..Sex lyst ja...Noen som vil ha litt ekstra!?[8|]
Har ikke behov for så mye jeg har iallefall,hvertfall ikke når en har en kæll som aldri har ork...
Men noen har mye sexlyst og andre ikke...Sånn er det vel bare...[&:]

Hei, vanskelig dette her syns jeg. Min samboer er redd for at jeg skal få blødning etter samleie, spør hele tiden etterpå om alt er bra. Jeg blir nesten bekymret jeg også. Sexlysten min er heller laber nå, er så innmari trøtt og sliten. Men håper selvfølgelig at den kommer snart tilbake.[:D]

he he..syns innlegget til alika var kjempebra!!![:D].Samma her i gården.typen har lyst på masse....jeg har lyst på lite......sånn går no dagan!!![:)]

Hei,løven...
Tenkte bare jeg skulle fortelle at etter samleie er det ganske vanlig å ha en liten blødning!
For pga morkake og livmor og slikt idet hele tatt,så er ting plassert annerledes inne i der og det er jo rimlig blodrikt. Så har både lest og fått beskjed om at det er normalt med en liten blødning etter samleie...Og skal da ikke være no galt,om ikke det skulle vare ille lenge da![;)]

Det finnes faktisk noen fedre(vel om en stund hvertfall) her...[;)] Vi sliter da ikke med at hun ikke har lyst, heller at det kan bli litt for mye av det gode i flekkene. Tror da at han forstår at du ikke ønsker så mye sex akkurat nå...Kroppen til de gravide jobber på høygir hele døgnet, mens vi trenger bare å jobbe når vi vil...Hvis han ikke skjønner dette, bør du kanskje vurdere å la han få lese litt her på forumet, og i bøker om svangerskap. Jeg slet veldig i begynnelsen med å forstå hvorfor hun var sliten på andre områder om dagene(og fortsatt er), men sex klarte/klarer hun fint...Har begynt å få litt innblikk i svangerskap å kvinnekroppen, men lærer stadig nye ting...Veldig interressant til tider faktisk...[:D] Hilsen Blivende far...[:D]

Back
Topp