Sexlyst

Den har vært ikke eksisterende. Men kastet oss ut i det i kveld. Og har bare ett ord å si:

OMG

Den er heeeelt borte her også. Det var slik sist og men da gikk det over etter noen uker. Så den kommer nok tilbake. :) så er det en jm som sa til meg sist at man må ha lyst til å ha lyst på sex. ;)

Ganske ikke ekstisterende :P Er veldig kvalm og da har jeg lyst til å gjøre minst mulig.

Varierer :) noen dager er jeg helt klar og kan ha flere ganger om dagen. Mens på de dagene jeg er mest trøtt osv, orker jeg ikke :p

Både jeg og mannen har denne uka vært veldig sent hjemme (typ kl 23), så det blir dessverre lite av sorten. Men, vi reiser på ferie neste onsdag til varme strøk, så da kan vi endelig få tid og energi til å boltre oss i senga! :D

Her har det ikke gått ut over lysten. Nesten blitt litt får mye i det siste :p

Sex er det siste jeg tenker på! Usch... Prøvd et par ganger, men jeg slapper ikke av og spenner meg hele tiden så da blir det egentlig bare smertefullt og kjipt for min del. Han har dog veldig lyst!

Hos oss er det helt omvendt. Jeg har lyst, men samboeren virker uinteressert :/ Vet ikke om han er redd for å skade fosteret eller om han bare er sliten for tiden...

Sexlysten er helt borte! Jeg vil bare sove

Helt på bånn :/ med oppblåst mage, prompings, rapings og trøtt så er det det siste jeg har lyst på når jeg legger meg :(

Svært lite. Har ikke lyst. Men samtidig har jeg det ikke bra på jobb som gjør meg bare i dårlig stemning og ekstra sliten.

Her er lysten på topp :p jeg får virkelig ikke nok! Tror sambo faktisk begynner å bli litt sliten :D jeg var ikke slik med første! Da var det kanskje en håndfull ganger vi hadde sex i svangerskapet.. Å det var vel helst siste mnd når jeg håpa det kunne sette i gang fødsel..

Håper det fortsetter som dette denne gangen. Ingenting er likt som sist til nå ;)

Hos oss og :D Kjæresten min pleier å ville ha sex litt sjeldnere enn meg, men etter at vi fant ut av at vi er gravide, så er han på meg hele tiden :D :D Jeg elsker det da jeg til vanlig har ganske lyst hele tiden, og nå får jeg det endelig som jeg vil :D

Meeen av en eller annen grunn, så er jeg litt redd og greier ikke å nyte det helt 100%.. Har hendt flere ganger når vi har hatt sex tidligere at jeg har fått vondt i magen da jeg har følt at han har treft noe inni der (mest sannsynlig livmorhalsen?), så jeg er redd han skal skade barnet nå :/ Tror jeg må spørre gynekologen om det neste gang jeg er der.

Den er fortsatt på plass, men rett etter jeg fant ut at jeg var gravid, var jeg supernervøs for å ha sex, så det tok sin tid før jeg turde :happy: Er så redd for å begynne å blø da det var sånn jeg aborterte sist gang... Men vi hadde sex i dag og det var helt fantastisk! :p Tror det har noe med at det samles mere blod der nede som gjør at det trykker på nerver som igjen gjør en kåt :p Med førstemann hadde jeg og daværende samboer sex veldig ofte. Mulig det blir slik denne gangen oxo :happy:

Back
Topp