Sexlyst

Ms.ink

Forelsket i forumet
Hvordan er deres sexlyst for tida?
Jeg har fullstendig mistet min :/ er liksom det siste jeg tenker på, for kroppen min vil bare sove hele tida.
Føler meg utilstrekkelig som kjæreste når det går en uke imellom, og han er kjempegira hver dag, får skikkelig dårlig samvittighet.

Ingen sex på over en Mnd her. Først vær det sprøyter ( ivf her ) , så
Uttak , forbudt med sex da og går nå på lutinus tablett , som tas nedentil. Så selv om lysten er der frister ikke .

Ingen sex på over en Mnd her. Først vær det sprøyter ( ivf her ) , så
Uttak , forbudt med sex da og går nå på lutinus tablett , som tas nedentil. Så selv om lysten er der frister ikke .

Nesten samme her, med unntak av uttaket da vi har fryseforsøk...

Jeg tørr ikke. Selv om jeg vet at det ikke er farlig - men blir stressa for at noe kan skje hele tiden så tørr ikke "ta sjansen". Det går vel over etterhvert det og :P

Mistet lysten helt, først og fremst fordi jeg har null energi og som jeg måtte si til mannen når han lurte på om vi kom til å ha sex før ungen kom "joa når energien min er tilbake igjen, men fram til da er jeg jo nærmest som et vandrende lik" :P men har heller ikke hjulpet noe på lysta når jeg er konstant kvalm fra jeg står opp til jeg går og legger meg heller :(

Jeg tørr ikke. Selv om jeg vet at det ikke er farlig - men blir stressa for at noe kan skje hele tiden så tørr ikke "ta sjansen". Det går vel over etterhvert det og :P
Om du skulle miste så er jo ikke sex grunnen til at det skjer.

Jeg har litt lyst av og til, men det er i hovedsak to grunner til at jeg lar være per nå. Det ene er at jeg har veldig lav livmorhals og ønsker ikke at den skal bli irritert under samleie og begynne å blø osv. Tenkte jeg skulle spørre gyn når jeg skal om hva de tenker. Det andre er at jeg sliter med mensmurringer, og de blir ofte verre etter sex, så da frister det ikke så veldig.

Jeg finner ikke tid. Med en del skriving som skal leveres de nærmeste ukene har jeg nok å fylle døgnet med. Når jeg finner senga er det kun søvn jeg har i tankene. I juni kan vi snakkes om temaet ;)

Huff, godt jeg ikke er alene, er så kjipt å føle seg så eleeendiiig ovenfor sambo :(
Håper det blir normalt i andre trimester

Hvorfor ikke? Sex er trygt og sunt.
Vi har mistet 3 ganger på rappen. Vet at ikke sex er årsaken, men jeg vet også at det kan fremskynde en SA som alt skal skje. Så vi vil vente til vi har sett liv på ul..
Bare fordi det funker best for oss sånn..

Dessuten går jeg på crinone (mye gøgg oppi der) også er jeg kvalm.

Her er lysten på topp :P jeg får virkelig ikke nok! Tror sambo faktisk begynner å bli litt sliten :D jeg var ikke slik med første! Da var det kanskje en håndfull ganger vi hadde sex i svangerskapet.. Å det var vel helst siste mnd når jeg håpa det kunne sette i gang fødsel..

Håper det fortsetter som dette denne gangen. Ingenting er likt som sist til nå ;)

Jeg vet. Helt irrasjonell frykt, men men :p

Helt normalt! Å ikke noe man skal tenke på :) er man redd så er ikke sex godt uansett. Bedre å vente til man kan slappe av å nyte det. Amputert sex pga følelsene ikke er på plass pga frykt. :) det blir bedre andre trimester ;)

Jeg skal gå på Crinone fram til uke 12, så det blir et heller labert med sex fram til det ettersom det svir og geleen er så klinete. Det er klart at det finnes andre måter å kose seg på da:) Det blir likevel ikke like hyppig som tidligere.

Lik som før :) en daglig dose +/- er bra ;)

Sambo bare ler av meg, her har d ikke vært noe galt med lysta fra før av, men nå tar det jo helt av :P *flau*

Back
Topp