Sexlyst

Førstegangsijuni

Forelsket i forumet
Nå i disse tider nyter samboer at han kan drikke alkohol i selskaper, siden jeg kjører uansett. Og (som alle menn) når vi kommer hjem ønsker han såklart sex. Men jeg merker at jeg synes det blir litt merkelig, eller at jeg ikke klarer å være helt 'med', når han har drukket alkohol. Mulig både fordi han da stinker alkohol, men igså fordi jeg ser det så tydelig på ham.
Flere som har følt på noe lignende?

Ja!
Hater sex generelt i fylla. Både nå og da jeg kunne drikke selv også.
Enda mer nå når bare han kan drikke. Full og ikke sjarmerende i hele tatt:p

Det hadde vært lite aktuelt gitt :p

Heldigvis drikker sambo skjeldent og lite, så ikke det problemet nå. Men exen kunne fint bli ekstra sexlysten i fylla, og det var ikke akkurat turnon nei. Liker i utgangspunktet ikke fulle folk i det hele tatt da de fleste endrer personlighet til det dårligere.

Mannen min sovner bare når vi kommer hjem etter alkoholinntak, hihi (og hvis jeg også har drukket blir jeg litt sur! "Hvorfor vil du ikke ligge med meg?!") Ikke blir han synlig beruset heller. Men eksen min ble både synlig beruset og ville ha sex, og det var utrolig lite tiltalende! Fylla er sykt usjarmerende når man ikke er med på det selv.

Her er det omvendt, mannen min har visst null interesse av sex, mens jeg holder på å gå på veggene. :p

Her er det også omvendt. Det siste han vil er å ha sex! Så jeg er ikke så redd for utroskap når han er på fest alene :p

Jeg har lyst på! Men kjenner igjen det at det stiiinker alkohol og det blir så disgusting at jeg ikke orker å ha med han pga det:p yuach!!!

Jeg hadde aldri godtatt det! Heldigvis vil ikke samboeren min ha noe som helst om han har drekki. Men edru derimot, da er han umettelig! Slitsomt nå som jeg ytterst sjeldent har lyst..

sexlyst? hva er det?
Jeg er glad mannen min er så lite hjemme, så kan jeg bruke sengen til soving. :-P hahaha

Og han drikker nesten ikke når jeg er gravid, han syntes det er så kjedelig å ta seg et glass vin/øl og jeg drikker brus..
Jeg er visst festlig med et glass vin i blodet og det er bare kjipt når jeg ikke kan bli med..
Han drikker ikke i selskap med ander heller..
:-P en raring han også...

Nei, jeg har ikke særlig sexlyst i det hele tatt. Får ikke mer lyst av at han har drukket...

Godt å høre at jeg ikke er alene!! Er igrunnen ikke noe i veien med selve sexlysten, og samboer drikker seg sjeldent for full, men det er noe med den lukten og alt det der altså.. Får bare ikke lyst..

Jeg skulle virkelig ønske at mannen ville ha litt mer sex enn det vi har nå. Etter at jeg ble gravid har der dabbet enda mer av enn der vi hadde før :-P Jeg elsker mannen min og vet at han elsker meg. Men hadde ikke sagt nei til litt mer sex altså :-D Han drikker aldri alkohol så det trenger jeg ikke bekymre meg for :)

Back
Topp