sexlyst?

Ja stemmer d, leste noe om d selv... Men lurer på om d ikke var noe i d... Ungen ligger så beskyttet og blir jo utsatt for alt mulig Anna bare i forhold t rom og støy vi oppholder oss i..

Nå har jeg lest litt og det er vel det at de har ikke god nok forsking på hva som kan skje med vidberende leketøy nær mormunnen, så er vel anbefalt og ikke ha dildo og slik :-) men andre ting var helt ok :-D

Dårlig med lyst.. har ikke vært komfertabel med kropp og hele pakka så har ikke hatt sex etter positiv test og er nå 16+4..

Vi har hatt sex en gang i uka etter uke 10. Jeg har mye murringer og kynner dagen etter. Men jeg drømmer mye om sex, he he:p

Veldig grei :) er grei til vanlig også :p hadde samleie regelmessig gjennom hele forrige svangerskap også :p

Jeg har egentlig ganske god lyst. Men merker det fort blir ubehagelig. Så mannen har fått beskjed om at han ikke trenger å prøve å drøye tiden. Kjappiser er tingen for tia :P

Sexlysten er bra, og har mer lyst enn før, men plages med å bli fort sår, og det ødelegger litt :rolleyes:

Back
Topp