Sexlyst!!

OverLykkelig <3

*Knøtte i magen*
Desemberglede 2015
Flere enn meg som har en ekstremt sterk sexlyst? ;-)
Har stooore vansker med og holde meg av mannen min! :-P

Ehm, ikkje fult så gale, men får økt sexlyst når eg e gravid. Har vært sånn alle 3 gongane :P

Ikje akkurat nå som kvalmen herje i kroppen :-P
Men huske forgje gang at sexlysten kom litt ekstremt mye når den verste trøttheten gav seg i ca uke 12-13 :-P så tror sambo satser på det samme denne gang ;-) :-P

Ikje akkurat nå som kvalmen herje i kroppen :-P
Men huske forgje gang at sexlysten kom litt ekstremt mye når den verste trøttheten gav seg i ca uke 12-13 :-P så tror sambo satser på det samme denne gang ;-) :-P
Håper på det samme!

Joda, det har jeg merket lenge;-) Og det har vært litt vrient siden vi ikke har kunnet ha sex pga IVF-forsøket. Ble frarådet samleie ut uke 7... Og under stimuleringsperioden blir jeg såpass dårlig at sex er uaktuelt - så her har det vært iallfall 2 måneder uten.. Men vi har vært igjennom dette mange ganger, og vet å komme oss igjennom det;-)

Joda, det har jeg merket lenge;-) Og det har vært litt vrient siden vi ikke har kunnet ha sex pga IVF-forsøket. Ble frarådet samleie ut uke 7... Og under stimuleringsperioden blir jeg såpass dårlig at sex er uaktuelt - så her har det vært iallfall 2 måneder uten.. Men vi har vært igjennom dette mange ganger, og vet å komme oss igjennom det;-)

Hvorfor ikke fram til uke 7 egentlig?

Her har jeg masse drømmer men er likevel livredd for å ha sex.. Redd det skal føre til spontanabort.. Det å ha mistet så mange ganger sitter godt i minnet for å si det sånn..

Å miste flere ganger sitter godt i minnet ja!
Fått beskjed om å ha minst mulig sex fram til uke 12 vi.. :-/ tøft!!

Har økt sexlyst, men vet ikke om det er pga graviditet eller nyforelska eller begge deler :P er mye kvalm, men ikke på kveldene. Men har skjedd at vi har hatt sex så spyr jeg etterpå :P litt dumt :/ men blir vel uansett sex ca hver dag, fornøyd med det :)

Hvorfor ikke fram til uke 7 egentlig?

Her har jeg masse drømmer men er likevel livredd for å ha sex.. Redd det skal føre til spontanabort.. Det å ha mistet så mange ganger sitter godt i minnet for å si det sånn..

Vi spurte gyn, og han anbefalte oss å vente til iallfall ut uke 7.. Vi gjør alt for å beholde spiren, siden dette mest sannsynlig er vår eneste sjangse til å få barn. Vi har også vært redde for å ha sex.

Back
Topp