Sexlyst

Angelise

Elsker forumet
Hvor er den blitt av? :O
Håper jeg ikke er den eneste...

Ikke den eneste. Den er HELT borte!

Har ikke hatt sex enda etter graviditeten... Men bruker vaginale tabletter som støtte, dette er en IVF baby. Tablettene er veldig klissette og det blir hvitt kliss, det er ikke mannen interessert i å få på seg.. hehe... :P Men skal slutte med dem nå på fredag, så har vi barnevakt på lørdag, så spørs om det blir en runde da ;) Men kjenner jeg egentlig ikke er så gira :P

Eksisterer ikke! Kanskje beskyttelsestrang for å ikke skade spiren ? Forøvrig så hjelper ikke kvalmen og trøttheten på heller.... Zzzzzzzzz

Har ikke merket noen forskjell:) Det er klart jeg ikke er gira når jeg er kvalm og oppblåst, men borte er den ikke - heldigvis:)

Den er ikke borte. Men har ikke hatt sex pga blødning... Men trur vi må snart :p

Sex lyst? Hæ? Kanskje når trøttheten og kvalmen har dratt!

Den er her! Men har hatt en liten blødning 2 ganger, men vi prøvde igjen i går og da kom det ikke blod! Hurra! Så da er vi tilbake til det "vanlige" :)

Ikke-eksisterende, men får uansett ikke lov pga blødninger :p

Det er ikke noe galt med lysta, for jeg har så mye lyst som jeg aldri har hatt. Men jeg er så kvalm at sex er jo ikke gjennomførbart. Ikke det at jeg har noen gubbe å bruke heller da hehe :P

Lyst har jeg, men orker ikke grunnet kvalme... Stakkars mann!

Back
Topp